کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد

پژوهش‌های دانشگاهی دوران پساکرونا را هم در بر گیرد

16 ارديبهشت 1399 ساعت 13:16

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: پژوهش ‌ها منحصر به خود مسئله بیماری و شرایط کنونی نیست و پژوهش‌ها باید پساکرونا را هم شامل شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ صبح امروز دومین نشست قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در دانشگاه شهرکرد با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، جمعی از مسئولان نهادهای نمایندگی رهبری و جمعی از روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پارک علم فنآوری، بنیاد نخبگان استان، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان برگزار شد.

سعید کریمی، در این نشست از تلاش‌ها و زحمات جبهه سلامت، کادر درمانی و مراکز آموزش عالی قدردانی کرد و اظهار کرد: ما درقالب کارگروه‌های تشکیل شده از مجموعه آمورش عالی استان باید از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده کنیم و از برنامه‌های ایجاد شده در دوره کرونا و پس از کرونا حمایت لازم را انجام دهیم و با همدلی به نتیجه مطلوب برسیم.

رییس دانشگاه شهرکرد بیان داشت: تمام دغدغه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و... در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا در این کارگروه‌ها وجود دارد.

وی افزود: پژوهش ‌ها منحصر به خود مسئله بیماری و شرایط کنونی نیست و پژوهش‌ها باید پساکرونا را هم شامل شود.

حجت‌الاسلام سعید صفی نیز در این جلسه ضمن آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: ابدیت یکی از صفات خداوند است که باید انسان‌ها در این ماه این صفت را در خود تقویت کنند و ساختن ابدیت با این عمر کوتاه امکان‌پذیر نیست و ماه رمضان و شب‌های قدر را ظرفیتی برای رسیدن به ابدیت قرار داده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: بعد از تشکیل کارگروه‌ها اقدامات و کارهای خوبی ازجمله مشاوره مجازی، تهیه بانک اطلاعات از گروه های جهادی،تشکیل بانک کانون خیریه، برگزاری مسابقات کتاب خوانی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان، جمع آوری محتوای فرهنگی در فضای مجازی و... انجام‌شده است و در بعضی از دانشگاه‌ها صندوق‌های خیریه به همت اعضایی هیات علمی و کارکنان با هدف کمک به دانشجویان نیازمند تشکیل‌ شد.

روسای سایر دانشگاه‌ها، رئیس جهاد دانشگاهی، مسئول بسیج اساتید استان، مسئول بسیج دانشجویی استان و مسئولان و نمایندگان نهادهای رهبری در دانشگاه‌های استان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.

در پایان این نشست، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان به‌عنوان مسئول دبیرخانه قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا انتخاب شد.

گفتنی است کمیته علمی ومشاوره مجازی، کمیته خیرین، کمیته جهادی، کمیته فرهنگی، کمیته تبلیغات و فضای مجازی از کارگروه‌های تشکیل شده در قرار گاه دانشگاهی مبارزه با ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 44478

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44478/پژوهش-های-دانشگاهی-دوران-پساکرونا-هم-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir