کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سال 99

ادامه روند ایمن‌سازی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

31 فروردين 1399 ساعت 12:14

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جدید جاده‌هایی که نیاز به ایمن‌سازی دارند در دستورکار این اداره جهت تسهیل در عبور و‌ مرور قرار خواهند داشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اگر قانون مشخصی برای مجازات افرادی که با هدف سودجویی بقه طبیعت دست درازی کرده و تا پای نابودی گونه‌های گیاهی و به‌ویژه کلوس پیش می‌روند وجود داشته باشد دیگر شاهد اقدامات افراد در این زمینه نخواهیم بود.
 
فریدون پیشکار رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۲۷۷ عدد تابلو علائم اخطاری و انتظامی و ۴۸۳ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در سطح استان نصب شده است.

وی همچنین از نصب ۸۹۵ عدد بولارد و ۷۳۹/۸ کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها جهت ایمنی بیشتر و  یک هزار و ۱۳ مترمربع اجرای نقوش و خطوط عرضی و فلش خبر داد و گفت: اجرای ۶۳۰ نیوجرسی جهت جداسازی باند رفت و برگشت و ۱۶ عدد سرعت‌گیر،۱۲/۳۴ کیلومتر گاردریل و تعداد ۱۶۰ عدد رفلکتور و ۴۰ عدد چراغ چشمک زن در سال گذشته از دیگر اقدامات در راستای ایمن‌سازی بیشتر مسیرها بوده است.

پیشکار در پایان گفت: در سال جدید نیز جاده‌هایی که نیاز به ایمن‌سازی دارند در دستورکار این اداره کل جهت تسهیل در عبور و‌ مرور قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 44345

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44345/ادامه-روند-ایمن-سازی-جاده-های-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir