به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به گسترش استفاده از خدمات به صورت الکترونیکی براساس برنامهریزیهای انجام شده زمینه ارائه الکترونیکی ۲۶ خدمت کمیته امداد نیز فراهم شده است.
وی افزود: مددجویان میتوانند از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه میشود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.
ملک پور با اشاره به خدمات حوزه درمان اضافه کرد: پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری و کمک هزینه درمانی، ۳ خدمت الکترونیکی در این حوزه است.
وی بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز بهصورت الکترونیکی است گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز باید درخواست خود را بهصورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: خدمات نظاموظیفه، تسهیلات کمکهزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز بهصورت الکترونیکی ارائه میشود.
ملک پور با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال بهصورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمکهزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمکهزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانشآموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی باید درخواست خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
انتهای پیام /1020ج