کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

اقتدار سپاه خشم دشمنان را برافروخته است/سپاه پیشتاز در خنثی کردن فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی

23 فروردين 1398 ساعت 14:26

امام جمعه شهرکرد گفت: سپاه در تمامی عرصه‌های نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان پیشتاز بوده است و همین مسئله موجب عصبانیت دشمنان شده است.


به گزارش جهانبین نیوز،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۱ شعبان، سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان گفت: جوانان باید به داشتن چنین الگویی بر خود ببالند و بکوشند که در تراز علی‌اکبر(ع) و در تراز انقلاب اسلامی باشند.


نکونام با اشاره به درخشش‌های سپاه در تمام سال‌های انقلاب، گفت: دشمن با مشاهده نقش‌آفرینی سازنده سپاه به این نهاد انقلابی و مردمی متعرض شده و این تعرض، تعرض به قانون اساسی و تمامیت ارضی مملکت و محکوم است. 
 
وی با بیان اینکه این تعرض‌ها از سوی آمریکا مسئله تازه‌ای نیست، بیان کرد: آمریکا همواره به دنبال شانتاژ‌بازی و روحیه‌بخشی و به خیال خود، حفظ هوادارانش در منطقه است.
 
امام جمعه شهرکرد در خصوص اقدامات هوشمندانه سپاه در طول عمر چهل ساله انقلاب که عصبانیت آمریکا و ایادی او را به دنبال داشته، گفت: دفع فتنه‌هایی چون فتنه ۷۸ و فتنه ۸۷، طرح تجزیه کشور، دسیسه‌های دشمن در منطقه، تحریم‌های ظالمانه و جنگ نرم همواره با پیش‌گامی سپاه با شکست مواجه شده‌اند. 
 
وی ادامه داد: نقش سپاه در عرصه‌ها درخشان و قابل توجه است که پروژه‌های نفتی، پالایشگاه‌ها، امنیت داخلی، اقتصاد مقاومتی و ... از موارد درخشان عملکرد سپاه است ضمن اینکه، سپاه قدس همچنان مقتدرانه در حال گسترش و نقش‌آفرینی در منطقه است. 
 
نکونام تأکید کرد: امروز سپاه مقتدر است و در متن انقلاب قرار دارد و می‌بینیم که به دنبال تعرض اخیر آمریکا محبت نسبت به سپاه اوج می‌زند و همگان با یگانگی و وحدت از این نهاد مردمی و انقلابی جانانه دفاع کردند همچنان‌که امروز هم بعد از اقامه نماز جمعه، با مشت‌های گره کرده و حرکت توپنده حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان خواهیم داد. 


نکونام اقدامات رئیس جمهور امریکا رانابخرادنه ترین اقدامات اخیر دانست و گفت: سپاه نه تنها کارکرد نظامی دارد بلکه یک نهاد انقلابی است و در تمامی عرصه‌ها و دفاع از انقلاب حضور دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سپاه تمام نقشه های استکبار را خنثی کرده است، افزود: اعتراض دشمنان جمهوری اسلامی به قانون اساسی به دلیل قدرت نظام در منطقه است.

وی تأکید کرد: سپاه در تمامی عرصه‌های نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان پیشتاز بوده است و  همین مسئله موجب عصبانیت دشمنان شده است.

نکونام با تاکیدبراینکه کارنامه سپاه پاسداران در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس نیز روشن است، تصریح کرد: در حالی آمریکا اقدام به تروریست نامیدن سپاه کرده است که خود آمریکا اصلی ترین تروریست در جهان است و تروریست ها تکفیری را آمریکا حمایت کرده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: سپاه در تمامی عرصه ها حضوری اثرگذار دارد و بحران سیل اخیر نیز پاسداران انقلابی اسلامی در کنار مردم بودند.

نکونام با بیان اینکه اقدام آمریکا در جهان محکوم است یاداور شد: سپاه باعث خثنی شدن توطئه های دشمنان شده است و از این رو آمریکا این اقدام مذبوحانه را انجام داده است.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به بارندگی ‌های اخیر، به مشکلات مناطق آسیب‌دیده از سیل اشاره کرد و افزود: در سفر اخیر به منطقه موگویی از نزدیک شاهد مشکلات بودم که اقدامات سریع و بلند مدت برای کمک به آسیب‌دیدگان این منطقه و سایر مناطق، لازم و ضروری است. 

وی با اشاره به اقداماتی که باید در موگویی انجام شود، گفت: بازگشایی فوری گردنه موگویی و عسل‌کشان، تأمین ماشین‌آلات و ابزار امدادرسانی، اتصال برق منطقه و ارتباطات ثابت و سیار از اقدامات فوری برای این منطقه است ضمن اینکه، مشکل گردنه‌عسل کشان باید برای همیشه رفع شود. 

نکونام با تأکید بر ضرورت شکرگزاری برای بارش‌های اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز دو سوم سد زاینده‌رود خالی از آب است وظیفه همگان در استان و استان همجوار مدیریت صحیح سد و پرهیز از مصرف بی‌رویه و جلوگیری از هدر رفت آب است پس باید از خروجی‌های غیر ضروری آب جلوگیری شود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41802

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41802/اقتدار-سپاه-خشم-دشمنان-برافروخته-پیشتاز-خنثی-کردن-فتنه-های-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir