کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بر اثر ریزش کوه:

ارتباط جاده ای 11 روستا با مرکز شهرستان اردل قطع شد

7 فروردين 1398 ساعت 11:54

فرماندار اردل گفت : بر اثر ریزش کوه ناشی از بارندگی های دو روز اخیر ، ارتباط زمینی 11 روستا با مرکز این شهرستان قطع شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، محمود کیانی،فرماندار اردل گفت : بر اثر ریزش کوه ناشی از بارندگی های اخیر ، راه ارتباطی روستاهای دوازده امام و سرچاه از توابع دهستان پشتکوه بخش مرکزی با اردل قطع شد.

وی افزود: همچنین در این حادثه، راه ارتباطی روستاهای چلو، سرمور، ممسنی، لیرابی، نوترکی، عزیزآباد سفلی، عزیزآباد علیا، آبسرده و شوراب دهستان دیناران بخش مرکزی با مرکز شهرستان اردل قطع است.

کیانی تصریح کرد: نیروهای امدادی و راهداری هم اینک به منطقه اعزام شده اند و مشغول بازگشایی مسیر هستند.

وی یادآور شد : با هماهنگی های صورت گرفته از طریق شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری هم اینک برای تسریع در روند بازگشایی جاده، بیل مکانیکی و پیکور به منطقه ارسال شده است.

کیانی اظهار داشت: افرادی که قصد عبور از این محور ارتباطی دارند می توانند از مسیرهای جایگزین روستاهای اَرجُل - کاوند - بالد- هفت تیران- شهر اردل و یا روستاهای قراب- بان دره- رستم آباد -شهر کاج - اردل استفاده کنند.

لازم به ذکر است بدنبال بارش های سیل آسا و وزش باد شدید در روز اخیر در چهارمحال و بختیاری به بسیاری مناطق استان از جمله شهرستان اردل مانند 590 واحد مسکن، یک هزار و 200 هکتار زمین کشاورزی، تاسیسات شهری و روستایی، ابنیه فنی، راه های ارتباطی، مزرعه های پروزی ماهی و باغات خسارت های جدی وارد شد.

اردل در 75 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.


انتهای پیام /1024ج


کد مطلب: 41672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41672/ارتباط-جاده-11-روستا-مرکز-شهرستان-اردل-قطع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir