کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال وبختیاری ده شهرستانی شد/خانمیرزا به جمع شهرستان های استان پیوست

13 اسفند 1397 ساعت 8:34

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان خانمیرزا به مرکزیت شهر الونی با ترکیب بخش‌های مرکزی و ارمند در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.


جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: هیأت وزیران در جلسه مورخ پنجم اسفندماه امسال به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده 13 قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب کرد تا شهرستان خانمیرزا به مرکزیت شهر الونی با ترکیب بخش‌های مرکزی و ارمند در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دهنستان ارمند از بخش مرکزی شهرستان لردگان جدا شده و به این شهرستان ملحق می شود؛ افزود: دهستان سپیدار به مرکزیت روستای سونک از ترکیب روستاها، مزارع و مکان‌های بوگر، مسن، سرتنگ مسن، سونک، نازک و دادا مطابق نقشه پیوست که تایید شده هیأت دولت است در بخش خانمیرزا ایجاد می‌شود.

چهارمحال وبختیاری ده شهرستانی شد/خانمیرزا به جمع شهرستان های استان پیوست


مردانی با اشاره به تغییر نام روستای ارمند علیا دهستان ارمند به ارمند، اضافه کرد: بخش ارمند نیز به مرکزیت روستای ارمند از ترکیب دهستان‌های سپیدار و ارمند در شهرستان لردگان ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین با موافقت هیأت وزیران و به استناد ماده ذکر شده روستای فیل‌آباد شهرستان فارسان نیز تبدیل به شهر شد.

وی عنوان کرد: روستای فیل آباد مرکز دهستان سرآب پایین بخش باباحیدر شهرستان فارسان است که به شهر تبدیل شده است و مرکز این دهستان نیز به روستای عیسی‌آباد انتقال پیدا می‌کند.


انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41489

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41489/چهارمحال-وبختیاری-ده-شهرستانی-خانمیرزا-جمع-شهرستان-های-استان-پیوست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir