کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

جامعه از عملکرد ضعیف در بخش تعیلم و تربیت رنج می برد

7 اسفند 1397 ساعت 18:55

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت:جامعه از عملکرد ضعیف در بخش تعیلم و تربیت رنج می برد.


به گزارش جهانبین نیوز، اردشیر نوریان‌ نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه  نفس جابه جایی، نفس حرکت به سمت جلو است، اظهار کرد: امروزه جامعه ما به دلیل کارکرد معیوب، ضعیف، ناقص و نارسا در تمام بخش‌ها بویژه در بخش تعلیم و تربیت رنج می‌برد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: پایه بی‌اخلاقی‌های امروزه در جامعه در آموزش و پرورش است و امروزه اگر در قانون‌گذاری بی اخلاقی صورت گرفته به دلیل ضعف و تلاش‌های افرادی ناکارآمد بوده و از این سو آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: امید است که خدمت در تمام عرصه‌ها آنگونه که شایسته نظام و نسل آینده این جامعه است، باشد.

اردشیر نوریان ادامه داد: در طول تاریخ در استان ما بانوان شایسته و اثرگذاری بوده‌اند و لازم است استفاده از این ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم و توسعه استان باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان طی این سال‌ها با حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی تحولات زیادی را ایجاد کردند.

وی با اشاره به واگذاری ریاست جدید آموزش و پرورش به یک بانوی ارزشمند تصریح کرد: تعدادی از بانوان چه در چهارمحال و بختیاری و چه در مناطق دیگر این مملکت اسلامی بالاترین سطوح مدیریتی مشغول کار هستند.

 وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و با استناد به کتاب «فاطمه فاطمه است» به قلم دکتر علی شریعتی، بیان کرد: این بانوی بزرگوار نه فقط به دلیل انتسابش به بزرگان و اولیای دین بلکه به دلیل ارزش وجودی و سبقه ای روشن در مدیریت شایسته این سمت بوده و باید الگوی تمام زنان قرار بگیرند.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 41452

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41452/جامعه-عملکرد-ضعیف-بخش-تعیلم-تربیت-رنج-می-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir