کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

توزیع سفرها در چهارمحال و بختیاری عادلانه و علمی می‌شود

4 اسفند 1397 ساعت 10:00

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد سفرها و گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان‌های 9 گانه استان به صورت عادلانه و علمی توزیع خواهد شد.


مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رعایت عدالت برای توزیع سفرها و گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان‌های 9 گانه چهارمحال و بختیاری به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

وی افزود: در همین راستا معرفی بهتر و دقیق‌تر مناطق مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری به مسافران داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

جوادی برخی گلایه‌ها به وضعیت کنونی گردشگری چهارمحال و بختیاری را صحیح اعلام و تصریح کرد: تامین زیرساخت‌ها در این مناطق زمان‌بر و نیازمند اعتبارات است.

وی بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری برای طراحی و اجرای زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان آمادگی لازم را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح جامع گردشگری استان تهیه شده و در این راستا باید براساس اولویت‌های پیش‌بینی شده اقدام شود.

جوادی عنوان داشت: اجرای این طرح پس از تامین اعتبار مورد نیاز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41422

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41422/توزیع-سفرها-چهارمحال-بختیاری-عادلانه-علمی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir