کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجليل از يک عمر خادمي قرآن در اردل +تصوير

5 اسفند 1396 ساعت 13:34

مراسم تجليل از خادمان و پيرغلامان قرآني شهرستان اردل با حضور مسئولين و مردم برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در آيين تجليل پيرغلامان قرآني شهرستان اردل که در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل با حضور مسئولين و مردم برگزار شد گفت: امروز در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به برکت اين انقلاب، طبقات مردم با قرآن، آشنا شده و انس مي‏گيرند و از معارف قرآن استفاده مي کنند.

همتي افزود: اسلام را آنچنان که فهم صحيح انساني و در متون اصيل اسلامي هست، بايد فهميد و در اين زمينه مي توان از هدايت قرآني بهره برد.

وي با اشاره به اين که عمل به آموزه ها و معارف قرآن کريم گره گشاي بسياري از معضلات فردي و اجتماعي مسلمانان است، بيان کرد: بايد با قرآن عجين شويم چرا که مفاهيم قرآني، مفاهيمي براي زندگي است و تلاش ما بايد اين باشد که قرآن در زندگي تجسم پيدا کند.

همتي اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل همچون سال هاي گذشته همزمان با ايام فاطميه مراسم معنوي ختم قرآن کريم با حضور قاريان و حافظان برجسته استان در شهرستان اردل برگزار کرد.





اين مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و پايگاه مقاومت بسيج شهدا شهرستان برگزار شد و از ۳۰ خادم و پيرغلام قرآني شهرستان اردل با اعطاي لوح سپاس و هدايايي تجليل شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38656

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38656/تجليل-يک-عمر-خادمي-قرآن-اردل-تصوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir