کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

نیروی انتظامی شهید داد اما بهانه دست دشمن نداد/ مراقب باشید بازیچه دست دشمن نشوید

4 اسفند 1396 ساعت 13:15

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: کشور ما دارای تنوع فرهنگی است و لذا دشمن می‌خواهد از این تفاوت‌ها استفاده کند و مردم را به جان هم بیندازد و با فرقه‌سازی و قرار دادن این فرقه‌ها در مقابل نظام به اهداف خود برسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: فتنه‌گر می‌خواهد فضا را غبارآلود کند چرا که نتیجه غبارآلود بودن فضا ریزش است و باعث می‌شود جامعه آن راهی را که باید، نرود و روحیه بی‌تفاوتی جایگزین روحیه انقلابی شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هیچ ‌چیز نباید حضور در صحنه را کم‌رنگ کند و راه آن داشتن بصیرت است؛ گفت: کشور ما دارای تنوع فرهنگی است و لذا دشمن می‌خواهد از این تفاوت‌ها استفاده کند و مردم را به جان هم بیندازد و با فرقه‌سازی و قرار دادن این فرقه‌ها در مقابل نظام به اهداف خود برسد.

نکونام با بیان اینکه نیروی انتظامی شهید داد اما بهانه دست دشمن نداد؛ اضافه کرد: کسانی که عقاید و دیدگاه‌های متفاوت دارند همه درون همین نظام هستند و مراقب باشند بازیچه دشمن نشوند.


وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته و هوشیاری و بصیرت نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه دشمنان، خاطرنشان کرد: اصل مطالبه‌گری درست و همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ اگر مطالبه‌گری به‌دست دشمن و افراد منفعت‌طلب بیفتد از اصل خود فاصله گرفته و اشکال دیگری به خود می‌گیرد.

نکونام فتنه احزاب را یکی دیگر از انواع فتنه برشمرد و عنوان کرد: به تناسب شرایط یکسری جریان‌های سیاسی در کشور شکل می‌گیرد که این موضوع به خودی‌خود بد نیست اما گاهی می‌بینیم که سران احزاب می‌شوند بت و اعضا بت‌پرستانی که در مقابل همه‌ ارزش‌ها می‌ایستند.

وی اظهار داشت: بازی با بیت‌المال مسلمین همواره قبیح بوده و هست اما متاسفانه در حالی که مردم از مشکلات فراوانی رنج می‌برند عده‌ای به‌دنبال نوسازی و توسعه داشته‌هایشان با بیت‌المال هستند، این اشرافی‌گری فتنه است و مشکل ایجاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عدالت در کنار پیشرفت از ضرورت‌هاست، گفت: ما پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم اما متاسفانه عدالت رعایت نشده است؛ اگر آبادانی ایجاد می‌شود باید همه‌جا و بهره‌مندی از امکانات برای همه باشد.

‌نکونام استحاله جریان زیبای امام و امت را یکی از مهم‌ترین فتنه‌ها دانست و تشریح کرد: در نظام اسلامی به‌جای سیستم رئیس و مرئوسی و سیستم حاکمیت و ملت، رابطه امام و امت حکم‌فرماست و اگر نظام به واقع بر اساس این ارتباط شکل بگیرد، ایمان و تکلیف‌گرایی مسلط می‌شود و دیگر منفعت‌طلبی و نزاع در میان نیست.

وی با بیان اینکه برخی به‌دنبال انحراف و تضعیف این ارتباط هستند، تصریح کرد: این فتنه‌ها به جایی نمی‌رسد و بدون شک آینده نظام اسلامی روشن است، باید مراقب باشیم گرفتار فتنه‌ها نشویم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۸ اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار داشت: آموزش و پرورش بعد از انقلاب و امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که البته دست‌خوش یکسری تحولات شده است، اما تحت هیچ شرایطی نباید از بحث تربیت و پرورش در این حوزه غفلت شود و این مهم نیازمند نگاه جدی در مدارس و جامعه است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 38641

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38641/نیروی-انتظامی-شهید-اما-بهانه-دست-دشمن-نداد-مراقب-باشید-بازیچه-نشوید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir