کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حيات وحش در هنگام سرما به توجه بيشتر انسان ها نيازمند است

9 بهمن 1396 ساعت 12:37

مدير کل حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختياري گفت: از آنجاييکه حيات وحش در فصل سرما و بارش برف آسيب پذيرتر هستند، توجه مردم نقش مهمي در حفاظت از آنها دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، شهرام احمدي مدير کل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به بارش نزولات آسماني و برودت هوا، وحوش عموماً به سکونت‌گاه‌هاي انسان در روستاها و حاشيه شهرها پناه آورده تا ضمن اينکه در امان باشند گرسنه نمانند.

وي افزود: حيات وحش در فصل سرما و بارش برف در ارتفاعات بشدت آسيب پذير بوده و در مقابل انسانها توان دفاع از خود را ندارند، لذا از شهروندان و بويژه روستاييان عزيز درخواست داريم در صورت مشاهده حيات وحش آسيب ديده در روستا و يا هر گونه تخلف شکار يا زنده گيري حيات وحش، مراتب را به سرعت به ادارات حفاظت محيط زيست شهرستان و يا واحدهاي محيط باني و يا با سامانه تلفني ۱۵۴۰ و تلفن هاي ۳- ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

وي افزود: فقدان حيات وحش مي‌تواند آسيب‌هاي جبران ناپذيري به چرخه اکوسيستم وارد کند. احمدي در پايان از تمام مردم عزيز استان خواست تا ضمن توجه بيشتر به حيات وحش در اين ايام، محيط بانان مناطق تحت مديريت حفاظت محيط زيست را در انجام وظايفشان ياري رسانند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38253

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38253/حيات-وحش-هنگام-سرما-توجه-بيشتر-انسان-نيازمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir