کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري:

پرهيز از مصوبات تکراري در نشست هاي تصميم گيري

9 بهمن 1396 ساعت 11:32

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: از انجام مصوبات تکراري در نشست هاي تصميم گيري استان به طور جدي پرهيز شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ مجيد نظري دهکردي سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در شوراي هماهنگي تامين مسکن چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: کميته اي تخصصي در حوزه مسکن براي رفع مسائل اعتباري و مشکلات بين دستگاه هاي اجرايي و شرکت هاي خدمات رسان استان تشکيل و فعال شود.

وي با اشاره به زلزله اخير غرب کشور و وجود برخي مشکلات کيفي در مسکن مردم کرمانشاه افزود: توجه يه کيفيت ساخت و ساز در بخش مسکن به طور جدي در دستور کار مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط چهارمحال و بختياري قرار گيرد تا در صورت حوادث احتمالي بتوان کمترين خسارت را داشته باشيم.

نظري دهکردي تصريح کرد: فعال کردن کميته فني چهارمحال و بختياري به منظور بازديد از طرح هاي عمراني با هدف ارتقاي رعايت مسايل ايمني و فني و همچنين کيفيت بخشي به روند اجرايي پروژه ها ضرورت دارد.

وي با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بين استاندار وقت چهارمحال و بختياري و رئيس کميته امداد امام خميني (ره) کشور در سال گذشته به منظور تامين مسکن ۲ هزار مددجوي زيرپوشش اين نهاد در استان يادآور شد: براي تعيين تکليف سريع تر مفاد اين تفاهم نامه کميته اي چهار نفره از راه و شهرسازي، بنياد مسکن انقلاب اسلامي، کميته امداد امام خميني (ره) و دفتر فني استانداري اقدامات لازم را تا ۱۰ روز ديگر انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38249

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38249/پرهيز-مصوبات-تکراري-نشست-هاي-تصميم-گيري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir