کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرکرد:

برگزاري 240 عنوان برنامه هم زمان با هفته بسيج

27 آبان 1396 ساعت 10:38

فرمانده بسيج مقاومت شهرستان شهرکرد گفت: هم زمان با هفته بسيج 240 عنوان برنامه در شهرستان شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار موسوي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به برگزاري و اجراي ۲۴۰ برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان شهرکرد اظهار کرد: برگزاري يادواره شهدا، ديدار با امام جمعه، غبارروبي مزار شهدا، نشست‌هاي بصيرتي و روشنگري، ارائه خدمات بهداشتي و پزشکي به نيازمندان، ويزيت رايگان، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس، همايش پياده‌روي،گردهمايي نوجوانان بسيجي، نشست آسيب‌هاي تلفن همراهد و فضاي مجازي،تجليل از بسيجيان نمونه،افتتاح سالن‌ورزشي، مشاوره حقوقي رايگان، برگزارسي مسابقات ورزشی برگزاري اردوهاي جهادي و... ازجمله برنامه‌هاي اين هفته خواهد بود.

فرمانده بسيج مقاومت شهرستان شهرکرد، تاکيد کرد: کميته‌هايي مانند، کميته فرهنگي و تبليغات، کميته پشتيباني، کميته روابط عمومي و رسانه، کميته امنيت و ترافيک، کميته ورزش و جوانان، کميته بهداشت و درمان و کميته بانوان براي برگزاري برنامه‌هاي اين هفته تشکيل شده است.

وي خاطرنشان کرد: هدف اصلي از اجراي اين برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان آشنايي نسل جوان و نوجوان با آرمان‌هاي انقلاب و دفاع مقدس است که امروز مورد هجمه و هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگي قرار گرفته‌اند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: سپاه پاسداران و بسيج در همه عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، نظامي، سازندگي و اخيرا نيز در زمينه محروميت‌زدايي وارد ميدان شده است و فعاليت‌هاي سپاه پاسداران و بسيج در همه اين زمينه‌ها بر کسي پوشيده نيست.

انصاري با بيان اينکه توجه به فعاليت هاي علمي و پژوهشي در سال جاري يکي از محورهاي اصلي است، اظهار داشت: حمايت از جوانان نخبه و پژوهشگر و فعاليت هاي علمي و پژوهشي از برنامه هاي هفته بسيج و ساير هفته هاي سال به شمار مي رود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37303

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37303/برگزاري-240-عنوان-برنامه-هم-زمان-هفته-بسيج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir