کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد

بیش از یک میلیون نفر از ایثارگران بیمه تکمیلی دارند/620میلیارد از معوقات سال95ایثارگران باقی است

8 شهريور 1396 ساعت 10:34

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با بالارفتن سن ایثارگران و والدین شهدا بحث درمان آن‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه تکمیلی و ۷۰۰ هزار بیمه سلامت برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری به تعطیلی ساخت و ساز ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، که از سال ۸۷ شروع شده بود اشاره و  اظهار کرد:  ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ هزار و ۵۰۰ متر و در سه طبقه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر با اعتبار ۴ میلیارد تومان ساخته شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در چهارمحال و بختیاری سالن اجتماعات و سالن ورزشی افتتاح شده و امیدواریم در آینده بتوانیم بخش توانبخشی را نیز افتتاح کنیم.

شهیدی به  معوقات ایثارگران از سال ۷۶ تا ۹۱ در یک مرحله و در مرحله دوم و سوم تا سال ۹۴ به مبلغ ۵ هزار و ۲۸۲ پرداخت شدند اشاره و گفت: تنها معوقات سال ۹۵ به مبلغ ۶۲۰ میلیارد تومان باقی مانده است که سعی می‌شود در آینده پرداخت شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دغده اشتغال خانواده های معزز شهداو ایثارگران اشاره کردو یادآور شد: هم‌اکنون ۵۷ هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشغول به کار شدند، ۴۰ هزار نفر از آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی مشغول به کار شدند و به مابقی  تسهیلات دریافت نمودند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بالارفتن سن  ایثارگران و والدین شهدا اشاره کرد و تاکید کرد: باید بحث درمان آن‌ها را مد نظر داشته باشیم، هم‌اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه تکمیلی و ۷۰۰ هزار بیمه سلامت برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36000

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36000/بیش-یک-میلیون-نفر-ایثارگران-بیمه-تکمیلی-620میلیارد-معوقات-سال95ایثارگران-باقی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir