کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان‌ها منشا خیر و برکت است

1 شهريور 1396 ساعت 15:52

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری حضور قرارگاه خاتم‌الابیا در هر استانی را منشا خیر و برکت عنوان و بیان داشت: ظرفیت این قرارگاه بسیار بالا است و توانایی بسیار بالایی دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون امور اراضی قرارگاه خاتم‌الانبیا با تبریک پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: همانگونه که فرمانده کل سپاه برای هرگونه همکاری در دفتر رئیس جمهور اعلام آمادگی کردند، سپاه استان‌ها نیز به تبعیت از آن‌ها در این امر آماده هستند.

وی حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در هر استانی را منشا خیر و برکت عنوان و بیان داشت: ظرفیت این قرارگاه بسیار بالا است و توانایی بسیار بالایی دارد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه اگر قرار است مطالبه‌ایی از قرارگاه خاتم‌الانبیا داشته باشیم باید بزرگ باشد اضافه کرد: از این جهت می‌گویم مطالبه بزرگ باشد که بتواند مشکل این استان در بحث بیکاری که بزرگ‌ترین معضل پیش روی جوانان است را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال استفاده از سرمایه وجودی و تخصصی قرارگاه خاتم‌الانبیا هستیم خاطرنشان کرد: از همین‌رو می‌توان از ظرفیت این قرارگاه در بحث راه‌آهن یا برخی از تونل‌ها بهره برد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ازجمله استان‌های کم‌تر برخوردار است و تا به حال نتوانستیم سرمایه‌گذار مناسبی در آن داشته باشیم.

سردار اکبری با اشاره به برخی از مشکلاتی که این استان با آن مواجه است یادآور شد: مسئولان استانی خواسته‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا را پیگیری کنند و در جایی که نیاز است از طریق وزارتخانه‌های خود پیگیر این امور باشند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35908

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35908/حضور-قرارگاه-خاتم-الانبیا-استان-ها-منشا-خیر-برکت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir