کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​فتنه يک جريان برنامه ريزي بود که کشور را تا پرتگاه پيش برد

26 ارديبهشت 1396 ساعت 11:56

وزير نفت دولت نهم گفت: فتنه يک جريان برنامه ريزي شده بود که خسارت هاي سنگيني بر کشور وارد کرد و کشور را تا پرتگاه پيش برد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر؛ مسعود ميرکاظمي وزير نفت دولت نهم در همايش حاميان حجت‌الاسلام رئيسي در شهرکرد با اشاره به اينکه رکود هنوز ادامه دارد اظهار کرد: چيزي که براي ما مهم است مسئله نفت بوده که انرژي هاي نوين نيازمند زمان طولاني براي جايگزيني هستند.

وي تصريح کرد: برخي مديريت ها به شکل هاي مختلف هدفي را دنبال مي کنند که بتوانند به طريقي وابستگي بين خود و اقتصاد جهان ايجاد کنند و اگر نتوانند تسلط بر اقتصاد جهان داشته باشند کشوري ورشکسته هستند.

ميرکاظمي هزينه هاي جاري دولت در سال ۹۱ را معادل ۸۹ هزار ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته اين ميزان به ۲۰۸ هزار ميليارد تومان رسيد و هزينه هاي جاري براي سال ۹۶ به پيشنهاد دولت ۲۳۶ هزار ميليارد تومان بود و در مجلس اين ميزان به ۲۵۲ هزار ميليارد تومان رسيد که اگر اين روند ادامه پيدا کند تا آخر دولت دوازدهم دولت ورشکسته مي شود.

وي با اشاره به اينکه وقتي دولت مردان را زير سوال مي بريم شروع به برچسب زدن مي کنند بيان داشت: دولتي که ادعاي آزادي هستند چطور جلوي آزادي بيان را گرفته اند.

تمام بانک ها را ورشکسته تحويل مي دهند

وزير نفت دولت نهم گفت: واردات در اين دولت از کشور چين به ۲/۵ برابر افزايش و واردات خودرو به ۲ برابر افزايش رسيده و ۲۰۰ واحد صنعتي و توليدي تعطيل شده است.

مير کاظمي با اين سوال مبني بر اينکه چرا قوه قضائيه اعلام مي کند ليست بدهيد زير بار نمي روند خاطرنشان کرد: اينها هر کجا که کم آوردند دست در صندوق ذخيره ملي بردند.

وي ادامه داد: بدهي دولت به بانک ها ۲۱۰ ميليارد تومان اعلام شده است.

دولت فعلي بين مردم و اقتصاد کشور ديوار کشيده اند

ميرکاظمي اظهار کرد: ۸۰۰ هزار ميليارد تومان نقدينگي در دولت روحاني اضافه شده است اينها چطور مي گويند پول نيست.

وي از آمار جمعيت زير خط فقر شهري و روستايي خبر داد و گفت: براساس آمار سال ۹۴، ۳۲.۴ درصد از جمعيت شهرها و ۲۴ درصد از جمعيت روستاها زير خط فقر قرار دارند.

ميرکاظمي با بيان اينکه اقتصاد اروپا و امريکا واقعاً از هم پاشيده است، خاطرنشان کرد: هزاران کتاب و مقاله خودشان چاپ کرده‌اند که به بن‌بست اقتصادي رسيده‌اند.

وي بيان کرد: کشور ايران معتقد است که بايد الگوي اقتصادي براساس اسلام پياده شود که بيداري اسلامي نيز اين جريان را تشديد کرده و براي آنها سخت بوده که ايران را با اين شرايط تحمل کنند.

وزير نفت دولت نهم با بيان اينکه کمتر خانواده‌اي وجود دارد که نگويد که جوان بيکار دارد، تصريح کرد: تورم باعث بدبختي اقشار ضعيف شده. تمام بازارهاي امريکاي لاتين را از دست داديم.

ميرکاظمي افزود: هر زماني که تهديد شديم ليبرال‌ها سر کار بوده و هر زماني که در اوج قدرت بوديم بچه‌هاي انقلابي و مذهبي سر کار بوده اند.

وي با بيان اينکه شرايط شرايط خاصي است اذعان داشت: ما بايد چهره به چهره مردم را توجيه و با تک تک صحبت کنيم تا بتوانيم دوباره کشور را احياء کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 34520

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34520/فتنه-يک-جريان-برنامه-ريزي-کشور-پرتگاه-پيش-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir