کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار لردگان خبر داد

بيش از 6 هزار نفر عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات لردگان همکاري دارند

سایت خبری سلام لردگان , 17 ارديبهشت 1396 ساعت 8:42

فرماندار لردگان، مجموع عوامل اجرايي، نظارت، بازرسي و انتظاماتي را بيش از 6 هزار نفر عنوان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، گفت: انتخابات در جمهوري اسلامي ايران نمونه واضحي از مردم سالاري ديني است که هرچه موجبات حضور و مشارکت حداکثري را بهتر فراهم کنيم، منجربه افزايش مشروعيت، مقبوليت، اقتدار، امنيت و اعتماد بيشتر براي نظام و مسئولان و کشور عزيزمان خواهد شد.

وي با بيان اينکه شروع رسمي انتخابات شوراهاي شهر و روستاي لردگان همزمان با سراسر کشور در تاريخ  25 اسفند 95 با دستور رسمي وزارت کشور آغاز شده بود، اظهار داشت: البته تمهيدات لازم با تشکيل جلسات متعدد با اعضا و مرتبطين امر انتخابات مهيا و آماده شده بود.

فرماندار لردگان در رابطه با تبليغات نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر، افزود: از 21 ارديبهشت تبليغات نامزدها آغاز و به مدت 7 روز تا 27 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

کريمي، مجموع عوامل اجرايي، نظارت، بازرسي و انتظاماتي را بيش از 6 هزار نفر عنوان کرد.

وي خاطرنشان ساخت: بيش از 288 شعبه اخذ رأي که 43 شعبه شهري و 245 شعبه روستايي، براي دو انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا در شهرستان لردگان اتخاذ گرديد.
 
 گفتني است، جمعيت شهرستان لردگان بر اساس آخرين آمار مربوط به سال 1395، بيش از 215 هزار نفر است که ساکنين شهري در پنج شهر شهرستان لردگان به بيش از 60 هزارنفر،  و جمعيت روستاي اين شهرستان باالغ بر 155 هزار نفر هستند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
 


کد مطلب: 34392

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34392/بيش-6-هزار-نفر-عوامل-اجرايي-برگزاري-انتخابات-لردگان-همکاري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir