کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

بزرگترين تلاش براي شکست استکبار تحقق شعار رهبري است

9 فروردين 1396 ساعت 14:22

امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن تمام تلاشش به تحقق نرسيدن شعار رهبري است چرا که عملي شدن شعار رهبري باعث شکست آنها در تمام زمينه ها مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در جمع مردم ولايت مدار شهر اردل ضمن تبريک ايام نوروز گفت: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به‌دليل تفکرات اسلامي در دنيا مي‌درخشد که مقام معظم رهبري بر اين موضوع اصرار و توجه ويژه‌اي دارند.

وي ادامه داد: همچنين به مسئولان، مومنين، امت اسلامي و همشهريانم تاکيد مي‌کنم در زمينه تحقق شعار سال يعني "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" در شهرستان تلاش کنند، چراکه اگر بخواهيم در مقابل دشمنان و مستکبران سرافراز و مقاوم باشيم بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري عمل و به اقتصاد مقاومتي توجه کنيم.

حجت الاسلام بهرامي افزود: اقتصاد مقاومتي تنها راه علاج رفع بيکاري جوانان و مشکلات است و اميدواريم سال پر خير و برکتي همه ما و کشورمان در پيش داشته باشيم و در پناه خداوند متعال و توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) سال خوبي را سپري کنيم.

وي با بيان اينکه بزرگترين تلاش براي شکست استکبار تحقق شعار رهبري است بيان کرد:مقام معظم رهبري مکرر فرمودند اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات کشور از اين وضع اقتصادي است و مسلما راهي غير از اين وجود ندارد و اين يعني شکست دشمن چرا که دشمن تمام تلاشش به تحقق نرسيدن شعار رهبري است.

امام جمعه اردل با بيان اينکه رهبر انقلاب در سال گذشته فرمودند اقدام و عمل و در پيام امسال خود تعريف اقدام و عمل را بيان کردند، اظهار کرد: منظور از اقدام، توليد داخلي و منظور از عمل، ايجاد اشتغال براي نيروهاي فعال بيکار جامعه است.

حجت الاسلام بهرامي در پايان گفت: بايد توليد داخل را افزايش داد و براي نسل جوان بيکار که متاسفانه آمار آنها هم بالا است زمينه اشتغال را فراهم کنيم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33856

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33856/بزرگترين-تلاش-براي-شکست-استکبار-تحقق-شعار-رهبري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir