کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اردل:

تردد در تمامي جاده‌هاي اصلي و فرعي شهرستان اردل برقرار است

7 اسفند 1395 ساعت 11:13

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اردل گفت: با تلاش شبانه روزي نيروهاي راهداري شهرستان اردل تمامي محورهاي اصلي و فرعي شهرستان برف‌روبي و نمک‌پاشي شده است و تردد در تمامي جاده‌هاي اصلي و فرعي برقرار است.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: روز گذشته بيشترين بارش برف در منطقه ديناران سرچاه و شهر اردل صورت گرفت که با تلاش نيروهاي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل هم‌اکنون تمام جاده‌هاي اصلي و فرعي اين شهرستان برف‌روبي و نمک‌پاشي شده است و خدمات‌دهي راهداران علي‌رغم بارش برف با جديت ادامه دارد.

حسين پور افزود: به محض بارش برف در محورهاي شهرستان اردل که از ديروز عصر آغاز شده بود نيروهاي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل خدمات‌دهي خود را آغاز کردند تا شرايط سفري خوش و ايمن را براي مسافران و هم‌وطنان عزيز که قصد تردد از جاده‌هاي اردل را دارند فراهم کنند.

رئيس راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان گفت: درحال‌حاضر تردد در تمام جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي، ‌اصلي، فرعي و روستايي اردل امکان‌پذير است و در همين رابطه از مسافران تقاضا داريم تا خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني مجهز کنند تا سفر خوشي را در پيش‌رو داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 33417

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33417/تردد-تمامي-جاده-هاي-اصلي-فرعي-شهرستان-اردل-برقرار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir