به گزارش جهانبین نیوز ˈمحمدحسن بهادرˈ روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای سیاست های دولت در تکریم ارباب رجوع و هدف ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم و هدایت مراجعان به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های تابعه استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.
وی ادامه داد: میزهای خدمت ارباب رجوع با ابلاغ دستورالعمل و در راستای خدمترسانی بیشتر به مردم در واحدهای تابعه این اداره کل راهاندازی شده است.
سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در پایان با تاکید بر بهبود و گسترش خدمت به مردم، تصریح کرد: خدمت به مردم و خلق خدا از وظایف ذاتی کارکنان است و لازم است همه برای نهادینه شدن خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
بهادر اضافه کرد:تحقق دولت الکترونیک به برنامه ریزی بلندمدت و فرهنگ سازی نیاز دارد و برای تحقق آن به توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات نیاز است.