کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري:

ضرورت تقويت و افزايش فرصت ها در حوزه کتاب

15 مهر 1395 ساعت 10:39

مديرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري گفت: شناسايي فرصت ها و تهديدها در حوزه کتاب و کتابخواني و سپس تبديل تهديدها به فرصت و تقويت و افزايش فرصت ها ضرورت دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين ميزان تسهيلات به ۱۷۴ طرح و واحد توليدي در استان پرداخت شد.

وي افزود: در نيمه نخست امسال ۹۵ ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش و سرمايه ثابت نيز به طرح هاي كشاورزي چهارمحال و بختياري پرداخت شده است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: در نيمه نخست سال جاري هزار و ۵۸۰ ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در اين استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: پيگيري استفاده كامل از ظرفيت ۱۹۵ واحد توليدي و بهره برداري از ۵۰ پروژه داراي افزون بر ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي در استان جزو دستور كار دائمي ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي اين استان به شمار مي رود.

وي اضافه كرد: در سال جاري بايد ۱۰ ميليون دلار به مجموع صادرات ۸۵ ميليون دلاري سال قبل استان افزوده شود.

سليماني دشتكي عنوان داشت: به همين منظور احياي واحدهاي توليدي راكد، استفاده كامل از ظرفيت واحدهاي نيمه فعال و تكميل واحدهاي داراي افزون بر ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي در چهارمحال و بختياري بايستي به عنوان مهمترين اولويت مسئولان ارشد استان باشد.

وي اظهار كرد: براي دستيابي سريع تر به اهداف مورد نظر در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي بايد مصوبات اين ستاد در كوتاه ترين زمان ممكن پيگيري و اجرايي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30994

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30994/ضرورت-تقويت-افزايش-فرصت-حوزه-کتاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir