کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري:

حراست از آثار تاريخي همکاري دستگاه هاي نظارتي را مي طلبد

15 مهر 1395 ساعت 9:38

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: در حفظ و حراست آثار تاريخي بايد کليه دستگاه هاي نظارتي از قبيل صدا و سيما، دادگستري، نيروي انتظامي، بسيج و سپاه همکاري داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري در سومين جلسه انجمن هاي ميراث فرهنگي اظهار کرد: اين جلسه به رياست معاون عمراني استاندار و اعضاء انجمن برگزار شد اقدامات، عملکرد و برنامه هاي اين اداره کل در نيمه اول سالجاري براي انجمن ميراث فرهنگي شهرستان هاي 9گانه استان ارائه گرديد.

وی با بيان اينکه اين اداره کل برنامه هاي پيشنهادي خود را به فرمانداران 9گانه شهرستان استان ارائه داده افزود: هدف از تشکيل اين انجمن ها توسعه و ترويج بخش گردشگري، حفظ و حراست از آثار تاريخي استان است.

عسگري سوادجاني با اشاره به اينکه فرماندارن پيشنهاد هاي خود را در اين جلسه بيان کردند گفت: با پيشنهاد فرمانداران محترم در حفظ و حراست آثار تاريخي بايد کليه دستگاه هاي نظارتي از قبيل صدا و سيما، دادگستري، نيروي انتظامي، بسيج و سپاه در اين انجمن حضور داشته باشند و بتوان از امکانات و نيروي انساني اين اورگان ها و از آثار تاريخي و بناهاي قديمي محافظت و حراست بعمل آورد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30974

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30974/حراست-آثار-تاريخي-همکاري-دستگاه-هاي-نظارتي-مي-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir