کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌های تلاش برای استقبال از کاروان تدبیر و امید در شهرستان البرز،

از بنر باران شهرها تا رعیت‌پنداری مردم

7 مهر 1395 ساعت 13:09

شنیده‌ها حاکیست که بنرهای متعددی توسط دستگاه شهری با عنوان ستاد استقبال مردمی به چاپ رسیده و در سرتاسر شهرها نصب شده به صورتی که در شهر الوند فقط ۳۲ بنر نصب شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری،تحلیلی ندای البرز، مرتضی مجاهد، قزوین درحالی آماده استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید است که اردوگاه اعتدال از واهمه عدم استقبال مردم از روحانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا بدون بجا گذاشتن هرگونه سندی و با برچسب ستادهای استقبال مردمی، مراسم پرشوری را در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار کند تا در خاتمه سفر مجبور به ارسال پیام عذر خواهی نشود.

برای رسیدن به این هدف تمامی دستگاه‌ بسیج شدند تا از تمام امکانات خود برای تشویق مردم به حضور در مراسم دیدار عمومی استفاده کنند که در این میان دانش آموزان و آموزگاران به عنوان اولین و مهمترین گروه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

همچنین شنیده‌ها حاکیست که بنرهای متعددی توسط دستگاه شهری با عنوان ستاد استقبال مردمی به چاپ رسیده و در سرتاسر شهرها نصب شده به صورتی که در شهر الوند فقط ۳۲ بنر نصب شده است.

یکی از ادارات فرهنگی آموزشی نیز با برگزاری جلسات مختلف بیش از ۴۹ نفر را به عنوان رابط ستاد استقبال معرفی و مراتب را اتوماسیون اداری نموده و برخی شرکت‌های خصوصی هم از اعطای مأموریت ساعتی به حاضرین درمراسم استقبال خبر داده‌اند.

این درحالی است که شنیده‌ها از بسیج امکانات اتوبوسرانی برای انتقال دانش آموزان، معلمان و دانشجویان خبر می‌دهند و در این میان عده‌ قلیلی با استفاده از عناوین مختلف قصد بزرگ‌نمایی جماعت اعزامی خود به مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور را دارند.

البته برخی مجموعه‌های غیر دولتی نیز بیکار ننشسته‌اند و از آنجایی که برابر اعلام خود می‌دانند کارگری باقی نمانده، با صدور اعلامیه دعوت قصد تصاحب افتخار و احیانا کندن منافعی از سفره خالی تدبیر و امید دارند.

برابر اعلام منابع مطلع در جلسه‌ایی که به عنوان ستاد استقبال در شهر محمدیه برگزار شده است، یکی از اعضای شوراء نیز که از قضی مسؤولیتی هم در موضوع استقبال از ریاست جمهوری برعهده دارد، برای بیان فواید این سفر به استان قزوین عنوان داشته: «قدیم‌ها اگر ارباب می‌خواست به روستایی برود رصد می‌کرد اگر کدخدای روستا میزبانی بهتری انجام می‌داد کمک‌های بیشتری می‌کرد و همین طور هست»

وی ادامه داده است: تمام استان‌های کشور از ریاست جمهور میزبانی بسیار خوبی داشته‌اند و از نگاه ما مسلمانان وظایف میزبانی و میهمانی شرایطی دارد که آن حضور و استقبال گرم ما از ریاست جمهوری است.

به نظر می‌رسد جناب عضو شورای شهر خاطرات تلخ عدم استقبال مردم استان‌های مازندران و کرمانشاه را از کاروان تدبیر فراموش کرده‌اند و بیان اینگونه سخنان وجود گرو کشی سیاسی را در ارائه خدمت به مردم در نظام اسلامی تداعی می‌کند و به نظر می‌رسد که برخی فراموش کرده‌اند محبوبیت تنها با خدمت به مردم و صداقت در برابر آنان بدست می‌آید.

البته یکی از محاسن برگزاری ستادهای استقبال، مشخص شدن چهره واقعی افرادی است که امروزه جامعه آنان را به نام فرصت‌طلب و حزب باد می شناسد.

افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ عضو ستاد انتخاباتی احمدی نژاد و در انتخابات ۹۲ رییس ستاد انتخاباتی قالیباف بودند، امروز به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید به میدان آمده‌اند.

در خاتمه باید به این موضوع اشاره کردکه سفر دولت در حالی به استان قزوین صورت می‌گیرد که تنها چند ماه به پایان عمر دولت باقی مانده و تبدیل این سفر به میتینگ انتخاباتی و تحمیل هزینه‌های هنگفت تبلیغات بر پیکره بیت‌المال آنهم برای وعده‌هایی که ثابت شده نه تنها در صد روز بلکه در ۱۰۰۰ روز نیز اجرایی نخواهند شد، جفای به مردمی است که از خادمان خود در نظام اسلامی انتظاری جزخدمت صادقانه ندارند.

انتهای پیام/1026جچ


کد مطلب: 30844

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30844/بنر-باران-شهرها-رعیت-پنداری-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir