کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسانه ها راهي براي ترويج و تبليغ فرهنگ ديني

1 مهر 1395 ساعت 11:11

مدير کل اوقاف و امور خيريه چهار محال و بختياري گفت:يکي از راههاي ترويج و تبليغ فرهنگ ديني علي الخصوص وقف استفاده از ظرفيت رسانه ديداري است.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، مرتضي عزيزي مدير کل اوقاف و امور خيريه چهار محال و بختياري بر ضرورت آشنايي مردم با فرهنگ وقف و توسعه زيرساخت هاي عمراني بقاع متبرکه استان و معرفي جاذبه هاي فرهنگي، معنوي و گردشگري اين اماکن متبرکه تاکيد کرد.


وي اظهار کرد : اوقاف مردمي ترين نهادي است که اقشار مختلف جامعه بايد به آن اعتماد پيدا کنند و از مصارف نيات واقفين با خبر گردند وبدانند آنچه در اختيار اين سازمان قرارگرفته است در چه جايي و چه مصارفي هزينه شده است.

به گفته وي برگزاري مسابقات قرآن ، امور بقاع متبرکه و امور مربوط به موقوفات از وظايف اصلي سازمان اوقاف است.

عزيزي با اشاره به اينکه درآمد حاصل از موقوفات صرف اجراي نيات واقفين مي گردد گفت: درآمد بقاع متبرکه در زمينه هاي فرهنگي ,عمراني و مديريتي همان بقعه متبرکه هزينه خواهد شد و صرف در آمد بقاع متبرکه در ديگر بقاع از نظر قانوني و شرعي خلاف است.

حجت الاسلام مرتضي عزيزي در پايان ضمن اشاره به اجراي عمليات عمراني در بقاع متبرکه بر اساس طرح جامع مصوب معاونت بهره وري اقتصادي سازمان اوقاف از مردم خير و مؤمن استان خواست جهت بازسازي و بهسازي و تکميل پروژه هاي عمراني بقاع متبرکه و امامزادگان استان اين اداره کل را ياري کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30704

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30704/رسانه-راهي-براي-ترويج-تبليغ-فرهنگ-ديني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir