کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ:

55 برنامه در هفته دفاع مقدس کوهرنگ اجرايي مي‌شود

31 شهريور 1395 ساعت 11:29

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: طي هفته دفاع مقدس بيش از 55 برنامه در سطح حوزه‌هاي و پايگاه‌هاي مقاومت بسيجيان شهرستان اجرا مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: دفاع مقدس، سرشار از عبرت‌ها، ولايتمداري، بصيرت و مقاومت است که با اين آموزه‌ها و ارزش‌ها به نسل جديد منتقل شود.
 
وي افزود: دشمن از همان ابتداي انقلاب هجمه‌هاي خود را عليه ايران اسلامي آغاز کرد و دشمني دشمنان با ما تنها به جنگ هشت ساله و توطئه‌ها امروز خلاصه نمي‌شود، بله با وقوع انقلاب، تغيير حکومت را در مي‌پروراندند که با اطاعت‌‌پذيري از ولايت فقيه و بصيرت ملت ما ناکام ماندند.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: طي هفته دفاع مقدس بيش از 55 برنامه در قالب در سطح حوزه‌هاي و پايگاه‌هاي مقاومت بسيجيان شهرستان اجرا مي‌شود.
 
سرهنگ نظري بيان داشت: رژه موتوري، برگزاري نمايشگاه اقتصاد مقاومتي، ديدار با خانواده شهدا، غبارروبي گلزار شهدا، مسابقات فرهنگي و ورزشي، پياده‌روي بزرگ عمومي خانوادگي، صبحگاه مشترک، آبروي محله درب منزل شهيد نجفقلي مهري بابادي، يادواره‌هاي شهدا چلگرد و شهرک عشايري، نهضت روشنگري، تبيين عمليات ثامن ائمه، حضور حلقه‌هاي صالحين در نماز جمعه، همايش راويان هشت سال دفاع مقدس، کوهپيمايي با حضور بسيجيان، ارائه خدمات رايگان پزشکي و درماني توسط شبکه بهداشت شهرستان، برگزاري کلاس‌هاي مشاوره خانواده توسط بهزيستي ازجمله برنامه‌هاي مهم اين هفته در کوهرنگ است.
 
فرمانده سپاه کوهرنگ همچنين برگزاري نمايشگاه اقتصاد مقاومتي را ازجمله برنامه‌هاي مهم براي نهادينه کردن فرمايشات رهبري در راستاي اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل دانست و يادآور شد: برگزاري نمايشگاه کتاب هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، تجليل از پيشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و برگزاري نشست‌هاي بصيرت‌افزايي و... از ديگر برنامه‌هاي ويژه هفته دفاع مقدس در اين شهرستان است.
 
سرهنگ نظري گفت: تمام برنامه‌هاي ما با ياد شهيد مدافع حرم برگزار مي‌شود تا همه بدانند که ما پيرو همه شهداي انقلاب و مدافع حرم هستيم و تا جان در بدن داريم عليه هجمه‌هاي دشمنان با تمام قدرت ايستاده‌ايم.
 
وي همچنين با گراميداشت دوم مهرماه روز به شهادت رسيدن حجاج در منا به تاريخ شمسي افزود: حادثه منا بسيار دلخراش بود که حدود 7 هزار نفر از حجاج کشورهاي مختلف، بي‌گناه در اين روز به شهادت رسيدند و اميدواريم روزي برسد که آل‌سعود به آل سقوط تبديل شده و همه ما زائر مکه و مدينه شويم.
 
وي در پايان با تاکيد بر تبيين دفاع مقدس در بين نسل جوان گفت: همه داشته‌هاي ما از دفاع مقدس است و بايد ايستادگي و استقامت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس به درستي براي جامعه و نسل جديد تبيين شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 


کد مطلب: 30671

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30671/55-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-کوهرنگ-اجرايي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir