کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار فرخشهر:

زيربناي توسعه عمراني توسعه فرهنگي است

14 شهريور 1395 ساعت 13:10

شهردار فرخشهر گفت: مجموعه شهرداري و شوراي اسلامي شهر فرخشهر در راستاي توسعه عمراني شهر با رويکرد فرهنگي درحال فعاليت است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشاد توحيدنيا شهردار فرخشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به اينکه ما با اعتقاد راسخ به مباني ديني و اعتقادي به نظام جمهوري اسلامي حرکت مي‌کنيم اظهار کرد: اگر در راستاي اهداف نظام جمهوري اسلامي گام برداريم در توسعه عمراني نيز مي‌توانيم موفق باشيم.

وي تصريح کرد: عقيده ما بر اين است که اگر به پروژه‌هاي ديني و قرآني بپردازيم اجراي پروژه‌هاي ديگر نيز براي ما آسان‌تر خواهد بود.

توحيدنيا از ارتباط تنگاتنگ شهرداري فرخشهر با مراکز فرهنگي خبر داد و گفت: شهرداري و شوراي شهر فرخشهر تعامل خوبي با آموزش و پرورش و ديگر مراکز فرهنگي داشته است.

وي با اشاره به اينکه ۸۰ درصد رنگ‌آميزي ديوار آموزشگاه‌هاي فرهنگي توسط شهرداري انجام پذيرفته است بيان داشت: ۳ هزار مترمربع از ديوارهاي آموزشگاه‌هاي فرهنگي رنگ‌آميزي و نقاشي شده است.

وي افزود: با رنگ‌آميزي ديوارهای مدارس و آموزشگاه‌ها روحيه نشاط و شادابي نسل جديد ارتقاء خواهد يافت.

شهردار فرخشهر گفت: تهيه نيمکت، سطل زباله مخصوص، بلوک فرش مقابل مدارس و... از مهم‌ترين کارهايي بوده است که شهرداري در راستاي مشارکت با آموزش و پرورش انجام داده است.

توحيدنيا از تشکيل هيئت‌اي مذهبي به مناسبت‌هاي مختلف اشاره کرد و گفت: شهرداري فرخشهر ۶۰ ميليون تومان به عنوان کمک‌هزينه به هيات‌ها و تشکل‌هاي مذهبي کمک کرده است.

وي از راه‌اندازي مدرسه غيرانتفاعي بشارت خبر داد و يادآور شد: اين مدرسه به عنوان تخصصي‌ترين مدرسه قرآني در سطح استان از مهرماه سال جاري راه‌اندازي خواهد شد.

توحيدنيا ادامه داد: کف‌سازي، آسفالت، بلوک فرش، در اختيار گذاشتن ماشين‌آلات شهرداري و... با برآورد هزينه ۴۵ ميليون تومان از اقداماتي بوده که شهرداري براي راه‌اندازي اين مدرسه قرآني انجام داده است.

وي خاطرنشان کرد: هدف اصلي کارگران و کارمندان شهرداري علاوه‌بر اجراي کارهاي عمراني پرداختن به کارهاي فرهنگي و قرآني نيز است چراکه آن‌ها عقيده دارند انجام دادن کارهاي قرآني برکت را براي آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30353/زيربناي-توسعه-عمراني-فرهنگي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir