کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس امنيت عمومي استان خبر داد:

اجراي طرح ساماندهي و تشديد نظارت و كنترل بر واحدهاي صنفي در شهركرد

14 شهريور 1395 ساعت 11:40

رئيس پليس امنيت عمومي استان از اجراي طرح ساماندهي و تشديد نظارت و كنترل بر واحدهاي صنفي فعال در شهركرد خبر داد و گفت: در اين طرح 2 واحد صنفي متخلف پلمپ شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين سرهنگ پيام كاوياني از اجراي طرح ساماندهي و تشديد نظارت و كنترل بر واحدهاي صنفي فعال در مركز استان خبر داد و اظهار داشت: پيشگيري از آسيب‌‌هاي اجتماعي فراروي اصناف، مبارزه با مظاهر علني فساد و شناسايي واحدهاي صنفي فاقد پروانه فعاليت از اهداف مهم اجراي اين طرح بود.

وي با بيان اينكه مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري در اين طرح از   82 واحد صنفي فعال به صورت محسوس و نامحسوس بازديد كردند، افزود: طي اين بازديدها و ارزيابي‌هاي صورت گرفته به متصديان 35 واحد صنفي تذكر  شفاهي و براي 47 واحد صنفي اخطار كتبي پلمپ صادر و دو واحد صنفي به علّت عدم توجه به تذكرات قبلي و ناديده گرفتن ضوابط و قوانين ابلاغي ويژه اصناف پلمپ و از فعاليت صنفي متصديان آن جلوگيري شد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينكه اجراي اين طرح بازتاب مثبتي در بين شهروندان داشت، تصريح كرد: مشاركت مردم با پليس ضامن امنيت و آرامش عمومي و سالم سازي فضاي جامعه است.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 


کد مطلب: 30344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30344/اجراي-طرح-ساماندهي-تشديد-نظارت-كنترل-واحدهاي-صنفي-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir