کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل انجمن حمايت زندانيان شهرکرد خبر داد:

تشکيل اولين گروه سرود انجمن حمايت زندانيان شهرکرد

14 شهريور 1395 ساعت 10:06

مديرعامل انجمن حمايت زندانيان شهرکرد گفت: اولين گروه سرود انجمن حمايت زندانيان شهرکرد با مشارکت و حضور فرزندان زندانيان تحت پوشش انجمن حمايت زندانيان شهرکرد تشکيل شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين علي اصغر زارع مديرعامل انجمن حمايت زندانيان شهرکرد ضمن اعلام اين خبر گفت: با همکاري جمعيت هلال احمر استان، اين گروه سرود با مشارکت و حضور فرزندان زندانيان تحت پوشش انجمن حمايت زندانيان شهرکرد تشکيل شده است.

وي با تاکيد بر توانايي اين ارگان در تزريق فرهنگ فداکاري در جامعه و اينکه هلال احمر پرچمدار مهرباني و محبت در جامعه است افزود: فعاليت‌هاي ما در راستاي خدمت‌رساني به خانواده‌هاي زندانيان است و در اين بين فرزندان زندانيان در معرض آسيب‌هاي اجتماعي هستند و اين قبيل اقدامات حس اعتماد به نفس آنها را افزايش مي‌دهد و همين عامل  تاثير بسيار شگرفي در ميان آنها خواهد داشت.

زارع گفت: در همين راستا کمک به اين قشر آسيب‌پذير از سياست‌هاي اداره کل زندان‌هاي استان مي‌باشد که دراين راستا انجمن حمايت زندانيان با همکاري مديرعامل جمعيت هلال احمر اقدام به تشکيل اولين گروه هنري سرود با نام «نسيم مهر» در انجمن نموده که با استقبال بسيار خوبي از سوي فرزندان زندانيان روبرو شد.

وي در ادامه هدف انجمن را استعداديابي و حفظ بنيان خانواده بيان کرد و گفت: تشکيل گروه سرود مي‌تواند روي رفتار نوجوانان (فرزندان زندانيان) تاثير مثبتي داشته باشد، به طوري که زماني که به شکل گروهي اقدام به آموزش مي‌کنند با مفاهيمي مانند همکاري، بردباري و نظم گروهي آشنا شده و به طور عملي کارگروهي مي‌آموزند.

مديرعامل انجمن حمايت زندانيان مرکز استان از برنامه‌هاي اين انجمن شامل برپايي اردوهاي زيارتي و سياحتي، اشتغال به کار خانواده‌ها و آموزش کمک‌هاي اوليه در آينده نزديک خبر داد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج


کد مطلب: 30334

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30334/تشکيل-اولين-گروه-سرود-انجمن-حمايت-زندانيان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir