کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باحضور مسئولين شهرستاني:

گلزار شهداي اردل عطرافشاني مي‌شود

3 شهريور 1395 ساعت 12:40

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل گفت: گلزار شهداي شهرستان اردل همزمان با سومين روز از هفته دولت با حضور مسئولين شهرستاني غبارروبي، گلباران و عطرافشاني مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سيد حسين حسيني رئيس بنياد شهيد وامور ايثارگران شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص برنامه‌هاي اجرايي اين نهاد مقدس در هفته دولت ضمن گراميداشت هفته دولت، ياد و نام و خاطره شهيدان والامقام دولت، شهيدان رجايي و باهنر گفت: شهادت اين شهيدان بزرگوار، همواره الهام‌بخش كوشش‌ها و تلاش‌هايي است كه دولتمردان نظام اسلامي براي تعالي‌جويي و كمال‌يابي جامعه و پيشرفت و توسعه آن، انجام مي‌دهند.

حسيني خاطرنشان كرد: وظيفه ما قدرداني از اين نيروهاي مخلص است، تلاش‌ها و فداكاري‌هايي كه در راه خدا و براي ساختن ايراني سربلند و آباد انجام شد، به حق قدرداني از آنها وظيفه‌اي است بس خطير و مهم است.

وي از برنامه‌هاي اجرايي اين نهاد در اين هفته به گلباران قبور مطهر شهدا، ديدار و سركشي از خانواده‎‌هاي معزز شهدا و ايثارگران اشاره كرد و افزود: مزار ۱۰۱ شهيد شهرستان اردل عصر پنجشنبه، چهارم شهريور ماه همزمان با سومين روز از هفته دولت راس ساعت ۱۵:۳۰ با حضور خانواده معظم شهدا، ايثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم عطر افشاني و غبارروبي مي‌شود.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل گفت: در اين مراسم مردم و مسئولين شهرستان با اهداي گل به قبور مطهر شهدا، از مقام شامخ آنها تجليل مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30174

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30174/گلزار-شهداي-اردل-عطرافشاني-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir