کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

افزایش ۲۷ درصدی پرداخت تعهدات بلند مدت به بیمه‌شدگان در سال ۱۳۹۴

23 مرداد 1395 ساعت 9:08

مدیر کل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۲۷ درصدی پرداخت تعهدات بلند مدت به بیمه‌شدگان در سال ۱۳۹۴ خبر داد و گفت: در سال 94 تواسنیم بیش از دومیلیون ریال به بیمه شدگان پرداخت کنیم.


غلامرضا محمدی مدیر کل تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز بر ضرورت اجرای برنامه‌های سازمان در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شرکای اجتماعی اشاره کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی با دارا بودن برنامه‌های راهبردی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گام برمی‌دارد و در این زمینه‌ها می‌توان به خدمات الکترونیک جهت تسهیل در امورات آن‌ها نام برد.

محمدی از رشد تعهدات بلند مدت اداره کل تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۴ خبر داد و افزود: در سال ۱۳۹۴ مبالغ پرداخت شده به بیمه‌شدگان در قالب تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و جزئی، بازماندگان و مزایای نقدی، غیر نقدی وعیدی مستمری بگیران بیش از دو میلیون ریال بوده است که نسبت به سال ۱۳۹۳ رشدی معادل ۲۷ درصد داشته است.

وی با اشاره به بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب از راهبرد سازمان در خصوص ترغیب و انگیزش کارفرمایان خوش حساب و بخشودگی جرائم آنها خبر داد و گفت: مبنای بخشودگی جرائم خوش حسابی کارفرما است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 29907

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29907/افزایش-۲۷-درصدی-پرداخت-تعهدات-بلند-مدت-بیمه-شدگان-سال-۱۳۹۴

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir