کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تبريک شهردارو رئيس شوراي اسلامي شهر اردل به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

23 مرداد 1395 ساعت 8:29

شهردارو رئيس شوراي اسلامي شهر اردل در پيامي فرارسيدن سالروز ميلاد با سعادت امام رضا (ع)را تبريک گفتند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در پيام مصطفي رئيسي شهردار و مسعود طاهري رئيس شوراي اسلامي شهر اردل که نسخه اي از آن امروز پنج شنبه ۲۱ مردادماه در اختيار پايگاه خبري هفت چشمه قرار گرفت آمده است:

اي امام غريب! اي قبله‌ آمال مشتاقان! هنگامي كه نقش گنبد پر نور تو در پرده‌ چشمان مان مي‌افتد، آميزه‌اي از احساس تعالي و شكوه در قلب‌‌هايمان مي‌نشيند. نقشي كه محبت و دوستي تو را پيوسته در رگانمان به دوردست‌ترين منافذ جسم و جان مي‌رساند و حاصل اين پيوند چيزي نيست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولايت تو كه به مثابه‌ ميراثي پر ارج در سينه‌هايمان جاويد شده ‌است.

اينجا خاكي است كه وسعت صد افلاك در برابرش بهايي ندارد، زميني است كه قرن‌هاي ديرينه ميزبان وجودي بزرگوار و باعظمت است؛ وجودي كه تا بوده، سرچشمه‌ پاك مهر و لطف و عطوفت بوده است.

به خود مي باليم که سرزمينمان ميزبان شماست اي امام مهرباني ها و سر افرازيم که در سالروز ميلادتان تمام ايران اسلامي غرق در شور و شعف به جشن و سرور برخاسته است.

ضمن تبريک ولادت باسعادت آفتاب عالمتاب حضرت ثامن‌الحجج علي بن موسي الرضا عليه‌السلام به عموم ملت آزاده ايران به ويژه شهروندان بزرگوار شهرستان اردل به اطلاع کليه همشهريان محترم ميرسانيم جشن ولادت امام رضا (ع) به ميزباني شهرداري اردل و شوراي اسلامي شهر اردل در پارک دزپارت روز شنبه مورخ۲۳/۰۵/۹۵ساعت ۱۷:۰۰-۲۰:۰۰ برگزار ميگردد که از کليه مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهرستان اردل دعوت به عمل مي آوريم در اين جشن با شکوه شرکت نمايند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29900

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29900/پيام-تبريک-شهردارو-رئيس-شوراي-اسلامي-شهر-اردل-مناسبت-ولادت-امام-رضا-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir