کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي اردل:

حضرت معصومه(س)، الگوي حجاب، ولايت‌مداري و صبوري براي دختران است

21 مرداد 1395 ساعت 12:01

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل در ديدار با فعالان فرهنگي بخش ميانکوه از ويژگي‌هاي اخلاقي و تربيتي حضرت معصومه (س) سخن گفت و ايشان را الگوي حجاب، ولايت‌مداري و صبوري دانست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، همزمان با فرارسيدن دهه کرامت حجت‌الاسلام حميد بهرامي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل با حضور درجشن ميلاد حضرت معصومه(س) در بخش ميانکوه با خواهران فعال فرهنگي ميانکوه ديدار کرد.

حجت‌الاسلام بهرامي در اين ديدار با اشاره به شخصيت حضرت معصومه (س) ايشان را الگوي حجاب، ولايت‌مداري و صبوري بيان و با اشاره به حديث امام رضا (ع) که فرمودند هرکس قبر خواهرم را در قم زيارت کند انگار قبر مرا زيارت کردبه بيان شخصيت و جايگاه رفيع حضرت معصومه (س) پرداختند.

وي در اين ديدار همچنين ابعاد شخصيتي حضرت معصومه (س) بيان و مقابله با دشمن مقوله‌هاي تهاجم فرهنگي و جنگ نرم امروز را از اولويت‌ها و فعاليت‌هاي خانم‌ها بيان کردند.

بهرامي با اشاره به جايگاه حضرت معصومه (س) و الگوپذيري دختران از اين بانوي کرامت گفت: کريم اهل‌بيت (ع) از ابعاد قابل مختلفي مورد برسي و توجه است چراکه فرزند امام موسي کاظم(ع) بوده و در ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري داراي ظرفيت‌هاي شايسته‌اي بوده است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: در جامعه حاضر نيز زنان و دختران ما بايد با طهارت، ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري و حفظ عفاف و حجاب و الگوپذيري از شخصيت ممتاز حضرت معصومه (س) امنيت رفتاري، اخلاقي و اجتماعي را براي خود تامين کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29882

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29882/حضرت-معصومه-س-الگوي-حجاب-ولايت-مداري-صبوري-براي-دختران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir