کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پايان کار جشنواره ملي توليد کتاب رضوي در شهرکرد با معرفي برگزيدگان

21 مرداد 1395 ساعت 11:29

برترين‌هاي نخستين جشنواره ملي توليد کتاب رضوي همزمان با دهه کرامت در فرهنگسراي شهرکرد معرفي شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، در آيين اختتاميه اين جشنواره که با حضور آيت‌الله صديقي دبيرکل بنياد بين‌المللي غدير برگزار شد، از نويسندگان و پديدآورندگان کتاب رضوي تقدير شد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در آيين پاياني اين جشنواره گفت: اين جشنواره پس از ١٠ سال برگزاري جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي به جشنواره کتاب رضوي تغيير يافت.

جواد کارگران افزود: بيش از ٣١٠ اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد که ١٤ کتاب مجوز چاپ را دريافت کردند.

دبير جشنواره و نماينده بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) در چهارمحال و بختياري گفت: فراخوان اين جشنواره از سال ٩٤ آغاز شد و استقبال گسترده‌اي از سوي نويسندگان صورت گرفت.

وي افزود: اين جشنواره در راستاي حمايت از مولفان کتاب و توسعه فرهنگ رضوي برگزار شد.

بنابراين گزارش، از سوي هيات داوران کتاب "اعترافات غلامان" نوشته حميدرضا شاه‌آبادي از تهران رتبه نخست را کسب کرد،"١٠ قصه از امام رضا" نوشته مژگان شفيعي رتبه دوم را به دست آورد و کتاب "رضاخان خوش آمدي" نوشته مجيد ملامحمدي از قم رتبه سوم را از آن خود کرد.



در بخش کتاب‌هاي آماده چاپ نيز زهرا داوري با مجموعه شعر "هاچين و واچين و پاورچين" از خراسان شمالي رتبه اول را بدست آورد، طيبه شادماني براي مجموعه شعر "به خاطر تو شاعرم" از تهران دوم شد و عباس عرفاني مهر براي داستان "فرشته کوچولو" از قم و ريحانه کيواني براي داستان "خط اول - خط آخر" از چهارمحال و بختياري رتبه سوم را به صورت مشترک بدست آوردند.

در اين آيين از ١٨ کتاب ارسال شده به دبيرخانه جشنواره توليد کتاب رضوي نيز رونمايي شد.

انتهاي پیام/1026ج


کد مطلب: 29878

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29878/پايان-کار-جشنواره-ملي-توليد-کتاب-رضوي-شهرکرد-معرفي-برگزيدگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir