کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفت چشمه گزارش مي دهد:

تعطيلي 2 ماهه استخر شناي اردل/چه کسي جوابگوست

17 مرداد 1395 ساعت 12:08

استخر شناي شهرستان اردل با گذشته دوماه از تابستان همچنان تعطيل است و کسي جوابگوي دوستداران ورزش شنا نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ورزش يکي از ارکان مهم سلامت و داراي کارکردهاي اجتماعي در هر جامعه است که اگر بهره گيري مناسبي از ظرفيت ها انجام شود مي توان به اهداف بالايي در سلامت جامعه دست پيدا کرد، بنابر اين شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ريزي براي تقويت زير ساخت هاي ورزشي و توجه به مسايل جوانان در ورزش بايد با جديت، دلسوزي و توجه بيشتري دنبال شود.

شنا يکي از ورزش‌ها و سرگرمي‌هاي بسيار مناسب و لذت‌بخش براي تمامي افراد در سنين مختلف، به ويژه در فصل گرما محسوب مي شود که اين مهم در شهرستان اردل به علت گرماي بالاي هوا، طرفداران بيشتري دارد.

شنا از جمله ورزش هايي است که از جنبه هاي گوناگون حرفه اي، تفريحي، درماني و سلامت و توجه دين مبين اسلام به آن، جايگاه ويژه اي بين مردم به خود اختصاص داده است ولي متاسفانه شهروندان اردلي تابستان امسال از نعمت داشتن استخر شنا در اين شهرستان محروم شده اند و بعد از گذشت دو ماه کسي جوابگوي دوستداران ورزش شنا نيست.

طبق تماس تلفني برخي جوانان با پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه در اين خصوص علت تعطيلي استخر شناي اردل را واگذاري شدن به بخش خصوصي عنوان کردند که مي بايست مسئولين ورزشي در اين زمينه تصميمات بهتري مي گرفتند تا تنها استخر اردل دو ماه تعطيل نشود و مردم از روند کاري اداره ورزش و جوانان گلايه مند و ناراضي نشوند.

استخر شناي شهرستان اردل يکي از محدود پروژه هايي است که به خوبي انرژي جوانان را تخليه مي کند و براي اوقات فراغت بهترين و سالم ترين ورزش مي باشد لذا از مسئولين ورزشي انتظار داريم تا هرچه سريعتر مشکل جوانان و دوستداران ورزش شنا را حل کند تا تنها استخر تعطيل شده اين شهرستان دوباره فعال شود.

با توجه به اينکه در عصر حاضر شبکه هاي ماهواره اي سعي در اختيار گرفتن اوقات فراغت جوانان و گمراهي آنان دارند. بايد پروژه هايي چون استخر شنا و ديگر مسايل فراغت، مورد اهميت قرار گيرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29810

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29810/تعطيلي-2-ماهه-استخر-شناي-اردل-کسي-جوابگوست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir