کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آنان که مخالف شورای نگهبان‌اند، تنها به منافع خود می‌اندیشند/ شورای نگهبان در مقابل چپاول ارزش‌های اسلامی ایستاده است

25 تير 1395 ساعت 16:42

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اینکه برخی به مخالفت با شورای نگهبان برمی‌خیزند تنها به دلیل آن است که این افراد منافع خود را درخطر می‌بینند و از همین رو با آن مخالفت می‌کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: شورای نگهبان قانون اساسی شاهکار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مسئولیت خطیر و سنگینی در صیانت از اسلامیت نظام و قانون اساسی را بر عهده دارد تأکید کرد: این شورا در تاریخ ۲۶ تیر ۵۹ بافرمان امام خمین (ره) کار خود را آغاز کرد و تا به امروز همواره شاهد اقدامات خوبی در آن بوده‌ای و هرگز در انجام وظایف خود کوتاهی نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اینکه برخی به مخالفت با شورای نگهبان برمی‌خیزند تنها به دلیل آن است که این افراد منافع خود را درخطر می‌بینند و از همین رو با آن مخالفت می‌کنند.

نکونام تخریب شورای نگهبان را اقدامی دانست که از سوی افراد منفعت‌طلب اتفاق می‌افتد و افزود: این شورا در مقابل کسانی دستاوردها و ارزش‌های اسلامی را مورد چپاول قرار داده‌اند ایستاده است و شاخص مهم و اساسی این شورا همین است.

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: در بحث حقوق‌های نجومی باید مسئولان برخورد جدی داشته باشند و تلاش کنند اموال رفته و برداشته شده از بیت‌المال را بازگردانند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که در جریان حقوق‌های نجومی به بیت‌المال دست‌درازی کردند اندک است تأکید کرد: اما باید همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند با این افراد از راه قانون برخورد شود.

نکونام خاطرنشان کرد: راه برقراری عدالت در جامعه را برخورد با حقوق‌های نجومی عنوان و افزود: اگر با این موضوع و بحث به این مهمی برخورد نشود اشرافی گری در جامعه به راه افتاده اختلاف طبقاتی زیاد می‌شود که این آفت نظام اسلامی است.

نکونام یادآور شد: پیگیری مسئله حقوق‌های نجومی نباید مقطعی، سیاسی و برای منفعت‌طلبی و به دست آوردن دل برخی از افراد باشد، بلکه باید به‌منظور مبارزه با این نوع از معضلات و تجاوزها در جامعه صورت گیرد.

نمانده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به به ششم شوال سالروز رحلت آیت‌الله ابوالقاسم دهکردی بیان داشت: آیت‌الله دهکردی استادی بزرگ و معلم فرزانه در کل کشور است و شخصیت این عالم بزرگوار همواره در جهان اسلام مطرح است

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 29416

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29416/آنان-مخالف-شورای-نگهبان-اند-تنها-منافع-خود-می-اندیشند-نگهبان-مقابل-چپاول-ارزش-های-اسلامی-ایستاده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir