کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختياري؛

قرارگاه رسانه‌اي اقتصاد مقاومتي تشکيل شد

20 تير 1395 ساعت 9:51

کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان از تشکيل قرارگاه رسانه‌اي اقتصاد مقاومتي به عنوان يک رويکرد تکميل‌کننده فعاليت‌هاي مرتبط با مقوله اقتصاد مقاومتي در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز مهدي طهماسبي در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر، با اعلام خبر تشکيل قرارگاه رسانه‌اي اظهار کرد: در سالي که رهبر معظم انقلاب آن را به‌عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري کرد ضرورت اطلاع‌رساني دقيق و درست پيرامون فعاليت‌هاي اين حوزه احساس مي‌شود و از همين رو قرارگاه رسانه‌اي به اين منظور تشکيل مي‌شود تا ضمن اطلاع رساني درباره فعاليتهاي مختلف در سطح استان به نقد و بررسي و ارائه راهکارهاي اصلاحي در اين زمينه بپردازد.

وي افزود: يکي از کليدواژه‌هاي اصلي اين رويکرد رسانه‌اي مقوله مهم مطالبه‌گري است و رسانه چه مکتوب و چه فضاي مجازي با مطالبه‌گري و نقد پيوند خورده و رسانه پويا و سرزنده را نمي‌توان بدون اين کليدواژه بررسي کرد و اميدواريم که مديران استاني با بالابردن آستانه تحمل و نقدپذيري خويش اجازه حضور فعال وجدي رسانه‌هاي مطالبه‌گر و مردمي را به عنوان بازوان فکري و تصميم‌ساز در عرصه‌هاي گوناگون بدهند.

طهماسبي با تاکيد براين نکته که بحمدا... همه رسانه‌هاي استان در انديشه خدمتند و تمام تلاش‌شان را براي برون رفت از مشکلات به کار مي‌بندد اضافه کرد: اينکه فضاي رسانه‌هاي استان در پي تثبيت امنيت رواني جامعه هستند و همچنين براين باورند که بايد نقد و اصلاح را به عنوان يک رويکرد موثر در اختيار مديران استاني قرار دهند نعمتي ارزشمند است که ان‌شاالله مديران استاني از اين نعمت به نحو احسن بهره بگيرند.

وي همچنين به اين نکته اشاره کرد که با دعوت از رسانه‌هاي مکتوب و مجازي، قرارگاه رسانه‌اي اقتصاد مقاومتي تشکيل شده تا در سال ۹۵ هم فعاليت‌هاي انجام شده از سوي دستگاه‌هاي ذي‌ربط و هم فعاليت‌هاي مردمي اين حوزه به اطلاع مردم برسد و قطعا رسانه‌ها نقش اساسي را در تببين گفتمان اقتصاد مقاومتي برعهده دارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 29291

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29291/قرارگاه-رسانه-اي-اقتصاد-مقاومتي-تشکيل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir