کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری:

دولت باید منافع نظام را بر حزبی عمل کردن ترجیح دهد

16 تير 1395 ساعت 10:22

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری گفت: يک اقدام جدي دولت و ساير دستگاه‌ها مقابله با حقوق‌هاي نجومي است و اين کار، کار زيبا و تحسين برانگیزی است و دولت بايد به گونه‌اي عمل کند که منافع نظام را در نظر بگيرد و نه حزبي عمل کردن.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد نماز عيد فطر امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در شهرکرد اقامه شد.

نماينده ولي‌فقيه در استان در خطبه‌هاي نماز عيد فطر ضمن تبريک اين عيد سعيد به فرازي از خطبه اميرمومنان اشاره کرد و گفت: همه ما تلاش‌مان بايد آن باشد که پيوندهاي اجتماعي در ميان ما قوت بگيرد.

وی با بیان اینکه امام علي (ع) مي‌فرمايند، بکوشيد يکديگر را ياري دهيد در نيکي‌ها، خوبي‌ها و فضائل اضافه کرد: بکوشيد يکديگر را مورد رحمت قرار دهيد، عطوفت و مهرباني در ميان شما قوت پيدا کند.

نکونام تاکید کرد: اگر اين مهم تحقق پيدا کند مي‌توان کارهاي بزرگ در کشور و استان انجام داد و شعائر اسلامي بايد بزرگ باشد و نگاه ‌ها بايد به يکديگر نگاه عطوفت و همدلي باشد و به فکر هم بودن.

وي تاکید کرد: يک اقدام جدي دولت و ساير دستگاه‌ها يک مقابله با حقوق‌هاي نجومي است و اين کار، کار زيبا و تحسين برانگيزيست و يکي از مصاديق عدالت است و نشان‌دهنده اينست که دولت هرجا بخواهد مي‌تواند انجام وظيفه کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دولت بايد به گونه‌اي عمل کند که منافع نظام را در نظر بگيرد و نه حزبي عمل کردن.

نکونام به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و اضافه کرد: جوانان خيلي صريح و بي‌پرده آرمان‌هاي خود را بيان کردند؛ آنچه جوانان بيان کردند تقريباً ۹۵ درصد دغدغه جامعه است.

وی ادامه داد: ما بايد به جوانان پاسخگو باشيم و به گونه‌اي انقلاب را تحويل‌شان دهيم که دعاگوي ما باشند و بدانیم مهم‌ترين عبادت ما امروز حراست از نظام اسلامي است.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 29239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29239/دولت-باید-منافع-نظام-حزبی-عمل-کردن-ترجیح-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir