کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

٥ عنوان برنامه به مناسبت روز قلم در چهار محال و بختياري برگزار مي شود

14 تير 1395 ساعت 10:57

معاون فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري با اعلام برنامه هاي روز قلم از برگزاري نشست اهل قلم و انديشه با حضور استاندار چهار محال و بختياري در شهرکرد خبر داد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ،علي للگاني معاون فرهنگي هنري اين اداره کل در خصوص برنامه هاي روز قلم گفت: به مناسبت بزرگداشت ١٤ تيرماه روز قلم نشست اهل و قلم و انديشه و با حضور استاندار در شهرکرد همراه با ضيافت افطار برگزار مي شود.

وي ادامه داد: اين برنامه روز يکشنبه ١٣ تيرماه در مجتمع رفاهي ثامن الائمه شهرکرد برگزار مي شود.

معاون فرهنگي هنري اداره کل از برگزاري کارگاه ادبي و داستاني همزمان با روز قلم خبر داد و گفت: ٣ کارگاه ادبي همزمان با روز قلم در شهرستانهاي استان برگزار مي شود.

للگاني افزود: برگزاري کارگاه آموزشي ادبيات داستاني همراه با نقد و بررسي و تحليل آثار ادبيات ١٤ تيرماه با حضور استاد نقي بلالي در دفتر شعر و ادبيات مجتمع فرهنگي هنري مهر برگزار مي شود.

وي گفت: عصر شعر با حضور شاعران و ادب دوستان نيز در مجتمع فرهنگي هنري مهر شهرکرد برگزار مي شود.

معاون فرهنگي فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري ادامه داد: همچنين در کليه شهرستان هاي چهار محال و بختياري فعاليت هاي مختلف در قالب برگزاري جلسات ادبي، تجليل از مولفين، برگزاري نمايشگاه کتاب و ... برنامه هاي مختلفي به اين مناسبت برگزار مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 29209

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29209/٥-عنوان-برنامه-مناسبت-روز-قلم-چهار-محال-بختياري-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir