کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طي مراسمي با حضور خانواده معظم شهدا

طرح اوقات فراغت تابستاني در دشتک آغاز شد

14 تير 1395 ساعت 10:22

طي مراسمي با حضور خانواده معظم شهدا و برخي مسئولين شهرستاني کلاسهاي طرح اوقات فراغت تابستاني با همکاري آموزش و پرورش شهرستان اردل در شهر آغاز شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي، مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در مراسم افتتاحيه کلاس هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي تربيتي شهيد نوروزي دشتک ضمن تشکر از مدير اين کانون گفت: برنامه‌ريزي براي غني‌سازي اوقات فراغت نوعي سرمايه‌گذاري بوده و يکي از مسائل مهمي است که شناخت نيازمندي‌ها و برنامه‌ريزي صحيح در اين حوزه، موجب بروز استعداد و خلاقيت بين جوانان و نوجوانان مي‌شود.

بهرامي خطاب به مسئولين مجموعه و دانش آموزان، افزود: براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان، کلاس‌ها و دوره‌هاي آموزشي در رشته هاي مختلفي براي دانش آموز دختر و پسر درنظر گرفته شده است.

وي اظهار کرد: کلاس‌هاي اوقات فراغت براي دانش آموزان شهرستان اردل در حوزه‌هاي مهارتي، کلاس‌هاي قرآني، ورزشي، علمي، هنري ،خلاقيت و سرگرمي بر پا خواهد شد که هرکدام از اين رشته‌ها، بسته به علاقه دانش آموزان و شرکت‌کنندگان داراي زيرمجموعه‌هاي مختلفي خواهد بود.

بهرامي خاطرنشان كرد: خانواده‌ها همانطور كه براي ثبت‌نام فرزندشان در مدارس و آموزشگاه هاي آزاد تلاش مي‌كنند، بايد براي آنها فرهنگ‌سازي شودتا اوقات فراغت را جدي بگيرند و به مهارت‌آموزي و هنرآموزي دانش‌آموزان كمك كنند و آن را جزئي‌ از تحقق شعارهاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بدانند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل تأکيد كرد: بايد تلاش كنيم تا هرسال كميت و كفيت برنامه‌هاي اوقات فراغت را افزايش دهيم، با توجه به نياز دانش‌آموزان وبرخي آسيب‌ها همچون آسيب‌هاي اجتماعي كه ممكن است با آن روبرو شوند، طرح اوقات فراغت بايد در سالم‌سازي و ارتقا سلامت رواني، جسمي و اجتماعي دانش‌آموزان موثر باشد.

بهرامي ضمن تشريح برخي از برنامه هاي اين مجموعه، ايجاد شور و نشاط، غني‌سازي اوقات فراغت، استعداديابي نوجوانان و جوانان در رشته‌هاي مختلف فرهنگي، قرآني، هنري و ورزشي و حرفه‌آموزي را از اهداف اين طرح دانست.

دراين مراسم پدر شهيد نوروزي نيز حضور داشت و از جانب مدير آموزش و پرورش و کانون فرهنگي تربيتي مورد تقدير قرارگرفت.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29203

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29203/طرح-اوقات-فراغت-تابستاني-دشتک-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir