کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي شهرستان کوهرنگ

ابعاد حقوقي حمله ناو امريکايي به هواپيمای ايران بايد پيگيري شود

12 تير 1395 ساعت 16:43

کارشناس مسائل سياسي شهرستان کوهرنگ گفت: مسئولان ايراني اين جنايات و تحقق حقوق مردم را پيگيري و در مجامع بين‌المللي و دادگاه‌هاي جهاني افشاگري کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، علي بدري فرد کارشناس مسائل سياسي شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، با اشاره به اقدام ضد حقوق بشري امريکا در حمله به هواپيماي مسافربري ايران اظهار کرد: کشور امريکا همواره در کارنامه سياه خود از اينگونه موارد ضد بشري زياد دارد و با گذشت چندين سال از اين اقدام فجيع ابعاد حقوقي آن بايد پيگيري شود.

وي گفت: مسئولان ايراني اين جنايات و تحقق حقوق مردم را پيگيري و در مجامع بين‌المللي و دادگاه‌هاي جهاني افشاگري کنند.

بدري فرد با گراميداشت 12 تيرماه سالروز سرنگوني هواپيماي مسافري ايران بر فراز آب‌هاي خليج فارس خاطرنشان کرد: آمريکا در ادامه جنايتش هواپيماي مسافري ايران با 290 مسافر را بر فراز آب‌هاي خليج فارس سرنگون مي‌کند و مورد تعرض سازمان‌هاي حقوق بشر قرار نمي‌گيرد و حتي فرمانده ناو آمريکايي مدال افتخار دريافت مي‌کند.
 
کارشناس مسائل سياسي بيان داشت: حقوق بشر از ديدگاه آمريکا يعني حقوق آمريکا، و ديگر انسان‌ها در اين کره خاکي بشر نيستند که حقوق داشته باشند.
 
بدري فرد با تأکيد بر پيگيري جنايت آمريکا در پرتاب موشک به هواپيماي مسافري ايران گفت: مسئولان ايراني اين جنايات و تحقق حقوق مردم را پيگيري و در مجامع بين‌المللي و دادگاه‌هاي جهاني افشاگري کنند تا اين جنايت تاريخي بيشتر افشا شود.

وی خوي آمريکا را خوي خيانت و جنايت دانست و افزود: در کنار آمريکا هر کشوري قرار بگيرد بايد تسليم شود چراکه به آمريکا نمي‌توان اعتماد کرد و تنها براي سلطه‌جويي و چپاول ثروت‌ها تلاش مي‌کند.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 29176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29176/ابعاد-حقوقي-حمله-ناو-امريکايي-هواپيمای-ايران-بايد-پيگيري-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir