کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلار گزارش مي دهد/

لحظه شماري بروجني ها براي خلق حماسه اي ديگر/روز قدس همه مي آييم

11 تير 1395 ساعت 11:46

مردم بروجن براي خلق حماسه اي ديگر در روز قدس خود را آماده مي کنند تا پرشورتر از سالهاي گذشته فرياد مرگ بر اسرائيل را در بام ايران طنين انداز کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، مردم روزه‌دار ايران در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمان امام (ره) روز قدس نامگذاري شده در راهپيمايي روز قدس شرکت کرده و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام مي کنند.

گزارش خبرنگار کلار از مردم کوچه بازار، ادارات، مساجد، بازارهاي سطح شهر، ورزشکاران، دانشجويان و ... نشان از آمادگي مردم شهرستان بروجن براي اعلام برائت از رژيم جعلي و کودک کش اسرائيل دارد.

مردم بروجن هرسال در روز قدس همراه و همگام با مردم ساير شهرهاي کشورمان به خيابان ها آمده و فرياد"مرگ برآمريکا"،"مرگ بر آل سعود خائن" و "مرگ بر اسرائيل" را فرياد کشيده و به گوش جهانيان مي رسانند.

مردم ولايت مدار شهرستان بروجن از کوچک و بزرگ براي رقم زدن حماسه اي ديگر در روز قدس امسال لحظه شماري مي کنند تا حمايت خود را از قدس و فلسطين اعلام کنند.

در دورهمي هاي مردم خاصه قشر جوان صحبت از جنايت هاي رژيم صهيونيست، آل سعود سفاک و جنايت هاي گروه ترويستي داعش است که آرامش منطقه را به هم ريخته و در کشورهاي سوريه، عراق و...جنايت هاي بي شماري مرتکب مي شوند.

عواطف اجتماعي به اوج خود رسيده و مردم بروجن براي ابراز همدري و حمايت از مردم فلسطين روز قدس را که نماد وحدت مسلمانان جهان است با خود زمزمه مي کنند تا مبادا اين وحدت به فراموشي سپرده شود.

برخي از جوانان شهر بروجن دور هم آمده اند شعارهاي اين روز را مرور مي کنند و با نشان دادن تصاوير جنايات رژيم غاصب اسرائيل و آل سعود مزدور به يکديگر، جنايت کاران منطقه را معرفي و تحليل مي کنند.

مردم بروجن در گوشه و کنار شهر سخن از مظلوميت قدس و مردم فلسطين مي گويند و حضور خود را در اين راهپيمايي مشت محکمي بر دهان جنايت کاران منطقه مي دانند که هويت و نقش واقعي آنها را براي جهانيان تاکيد مي کند.

مردم بروجن مي گويند کشورهاي فلسطين، غزه، سوريه، عراق و ديگر کشورهاي اسلامي هر سال در اين روز منتظر آن هستند تا ببيننند ملت ايران چگونه از آنها حمايت خواهند کرد؛ آنها "روز قدس همه مي آييم" را نجوا مي کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 29143

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29143/لحظه-شماري-بروجني-براي-خلق-حماسه-ديگر-روز-قدس-همه-مي-آييم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir