کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حافظ کل قرآن کريم گفت :

مهم‌ترين وظيفه شيعيان درحال حاضر يادگيري و حفظ آيات قرآن کريم است

22 خرداد 1395 ساعت 9:05

حافظ کل قرآن کريم در جمع کارکنان سپاه فارسان گفت: مهمترين وظيفه شيعيان درحال حاضر يادگيري و حفظ آيات قرآن کريم است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ عيسي خورشيدي داور بين‌المللي  و حافظ کل قرآن کريم در جمع کارکنان سپاه فارسان  اظهار کرد: قرآن کتابي است که رستگاري انسان را در دو جهان تضمين مي‌کند، قرآن درظلماني‌ترين زندگي بشر، درعصر جا هليت، همچون انفجاري، آسمان را شکافت و يک‌باره، دريايي از رحمت و برکت و نور، بر زندگي  انسان‌ها جاري نمود.

خورشيدي در ادامه افزود: باتوجه به وضيعت کنوني  و تقابل بين شيعيان و فرقه ضاله وهابيت، مهم‌ترين وظيفه شيعيان  درحال حاضر يادگيري و حفظ آيات قرآن کريم است و عاشقان واقعي قرآن، کساني هستند که شب‌ها، قرآن را تلاوت مي‌کنند و با آن مأنوس هستند و روزها، در صحنه پرآشوب زندگي از آن الهام مي‌گيرند، پس، بر ماست که مشعل فروزان الهي را، بر قلب و روح تاريک‌مان، بتابانيم و غبار غربت را، از قرآن برطرف نماييم.

ايشان خاطرنشان کردند: کسي که در جواني قرآن بياموزد قرآن با گوشت و خون او آميخته خواهد شد وطبيعي است که اگر قرآن با گوشت و خون کسي آميخته شود آنگاه او تربيتي قرآني خواهد يافت و به حيات معنوي و طيبه قرآني دست خواهد يافت و چنين انساني هم خود را به فلاح مي‌رساند و هم باعث فلاح و رستگاري جامعه خواهد شد. چنين انساني مصداق صالحين واقعي است.

انتهای پیام1026ج /590پ

 


کد مطلب: 28876

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28876/مهم-ترين-وظيفه-شيعيان-درحال-حاضر-يادگيري-حفظ-آيات-قرآن-کريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir