کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور حفظ فضاي معنوي:

محوطه‌اي سرپوشيده براي طبخ غذاي مسافران ايجاد شود

20 خرداد 1395 ساعت 11:36

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به‌منظور حفظ فضاي معنوي در شهر بايد محوطه‌اي سرپوشيده براي طبخ غذاي مسافران در پارك‌هاي لاله، تهليجان و پارك آبي از سوي شهرداري شهركرد ايجاد ‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، حميد ملك‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در نشست شوراي اداري شهرستان باعنوان اينكه فروشندگان بايد از پوشش مناسب استفاده كنند افزود: كاركنان ادارات نيز موظف به رعايت موازين و شئونات اسلامي هستند كه در غيراين‌صورت با آن‌ها برخورد مي‌شود.

ملك‌پور از بازرسي‌هاي محسوس و نامحسوس فرمانداري از نهادها و دستگاه‌هاي اداري اين شهرستان خبرداد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: جابجايي اعتبارات عمراني در دستگاه‌هاي و نهادهاي دولتي شهرستان ممنوع است و در صورت بروز چنين تخلفي از هر دستگاهي، برخورد قانوني مي‌شود.

فرماندار شهرستان شهركرد باتاكيد بر حضور مديران در نشست‌هاي شوراي اداري شهرستان، تصريح كرد: حضور نيافتن مديران و معرفي نماينده، بي‌توجهي به وظايف مديريتي تلقي شده و قابل پذيرش نيست.

ملك‌پور با تاكيد بر همكاري دستگاه‌هاي مربوطه در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار كرد: بايد زمينه‌اي فراهم شود تا در همه شهرها، برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت اجرا شود.

گفتني است؛ در اين نشست رييس اتاق اصناف چهارمحال و بختياري گزارشي از روند نظارت بر قيمت اقلام مصرفي در ماه مبارك رمضان ارائه كرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28850

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28850/محوطه-اي-سرپوشيده-براي-طبخ-غذاي-مسافران-ايجاد-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir