کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي اردل:

اعزام 90 مبلغ مذهبي ويژه ماه مبارک رمضان به اردل

16 خرداد 1395 ساعت 11:56

کارشناس قراني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: 90 مبلغ مذهبي در ايام ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهاي اين شهرستان اعزام مي‌شوند.


به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل ضمن تبريک به مناسبت ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن بيان اين خبر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 90 مبلغ مذهبي به تبليغ امور ديني در ادارات، مساجد و مراکز فرهنگي و مذهبي این شهرستان مي‌پردازند.

حسيني افزود: اين روحانيون که غالبا از مبلغين حوزه علميه قم هستند توسط اين اداره فراخوان و اعزام گرديده و به مدت يک ماه امور تبليغي مراکز ياد شده را عهده‌دار مي‌شوند و با برپائي جلسات نماز جماعت، سخنراني، وعظ و خطابه، روخواني و جزءخواني قرآن کريم، مشاوره ديني و فرهنگي، گفتمان ديني، اوقات فراغت و... با عموم مردم به ويژه جوانان به ايجاد ارتباط و آموزش مسائل ديني و فرهنگي مي‌پردازند.

وي اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترين زمان براي حضوردرصراط مستقيم الهي وحرکت بر مدار عبوديت خداوندي است.

کارشناس قراني تبليغات اسلامي شهرستان اردل با بيان اينکه ماه مبارک رمضان،ماه توجه دل‌ها به خـدا و دين خداونداست افزود: اين ماه فرصتي است براي روحانيت تا مردم را به تدين و دينداري، ايمان، تقوا و مراعات اخلاق سفارش کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28802

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28802/اعزام-90-مبلغ-مذهبي-ويژه-ماه-مبارک-رمضان-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir