کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نباید رهنمودهاي امام خمینی (ره) محبوس در جلسه و رسانه ها شود/ آرمان های مقام معظم رهبری همان آرمان های امام راحل (ره) است

14 خرداد 1395 ساعت 16:54

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با بیان اینکه تکرار آرمان های امام راحل (ره) در سخنان مقام معظم رهبري زياد است، خاطر نشان کرد: دشمن از آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وحشت دارد و از تمام ظرفیتهای خود همچون رسانه های همانند BBC برای محو کردن این آرمان ها استفاده می کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي نماز جمعه چهاردهمين روز از خرداد ماه، مصادف با سالروز رحلت جانسوز بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، ضمن تأکيد بر بصيرت مومنان گفت: اقتضاي بصيرت مومن اينست که دشمن را خوب بشناسد، پيوند دشمن با داخل و خارج را خيلي خوب بشناسد و در راه اردوگاه کفر قرار نگيرد.

وی تصریح کرد: اگر کساني که آب به آسياب دشمن ريختند و اردوگاه دشمن را تقويت کردند، توبه کردند، شما هم آنها را تحويل بگيريد و در غير اينصورت در مقابل آنان غليظ و شديد باشيد.

نکونام با بیان اینکه امام را مدام و مستمر بايد از نو شناخت و هرگز به آن مقدار از شناختي که نسبت به امام داريد اکتفا نکنيد، گفت: امام بايد از زبان شخصيتي چون مقام معظم رهبري شناخته شودف امام يک ظرفيت عظيمی است براي رسيدن ما به کمال انسانيت، امام يک مومن و متعبد به تمام عيار است.


وي خاطرنشان کرد: امروز دشمن  به دنبال سست کردن مردم است تا مردم به اين نتيجه برساند که ديگر تلاش فايده ای ندارد.

نکونام تاکید کرد: امام(ره)  هميشه به آرمان ها فکر مي کرد و هرگز خسته نمي شد.

وی با بیان اینکه تکرار آرمان های امام راحل (ره) در سخنان مقام معظم رهبري زياد است، خاطر نشان کرد: دشمن از آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وحشت دارد و از تمام ظرفیتهای خود همچون رسانه های همانند BBC برای محو کردن این آرمان ها استفاده می کند.

نکونام با تأکيد  بر اینکه امام(ره) يک دشمن شناس تمام عيار بود، افزود: دشمن مشارکت را به معناي به کرسی نشاندن  حرف های خود می داند؛ ما مدام بايد دشمن شناسي کنيم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام (ره) را يک سرمايه عظيم دانست و افزود: بايد با اين سرمايه تجارت کنيم، با دارايي هاي اين سرمايه راه حرکتي خود را دنبال کنيم.


نماينده ولي فقيه در استان ضمن تشکر از نمايندگان قبلي مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، توصيه هايي را به نمايندگان منتخب مردم استان داشت، که به شرح زیر است:

۱) ۹ دوره مجلس شوراي اسلامي بر چشم بر هم زدني گذشت.
۲) براي گذشته ها آنچه ماند فقط خدمت بود.
۳) بکوشيد در جناح هاي سياسي ذوب نشويد.
۴) در نگاه ولايي هيچ مسامحه و سهل انگاري اي نکنيد، راه بهشت ولايتمداري است.
۵) به جد در فکر گره گشايي از امور باشيد. بايد در خصوص قوانين تسهيل سازي شود.
۶) براي اقتصاد مقاومتي بکوشيد، تسهيل گر باشيد.
۷) در برابر استکبار از خودتان صلابت به خرج دهيد.
۸) بکوشيد زبان گوياي مردم باشيد و خودتان راه را باز کنيد.
۹) به وحدت و همدلي خيلي توجه کنيد، چه وحدت کشوري و چه وحدت استاني؛ مخصوصاً استان ما.
۱۰) بکوشيد رهنمودهاي حضرت آقا محبوس در جلسه و رسانه ها نشود.


امام جمعه شهرکرد در پايان ضمن اشاره به پايان ماه شعبان و دعاي ۴۴ صحيفه سجاديه از خداوند لياقت مهماني حضرت حق را مسئلت کرد.


انتهاي پيام/1022ج


کد مطلب: 28784

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28784/نباید-رهنمودهاي-امام-خمینی-ره-محبوس-جلسه-رسانه-شود-آرمان-های-مقام-معظم-رهبری-همان-راحل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir