کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

مردم و مسوولان بايد وصاياي حضرت امام(ره) را سرلوحه زندگي خود قراردهند

سلام لردگان , 14 خرداد 1395 ساعت 15:47

امام جمعه لردگان گفت: انتخاب حضرت آيت الله خامنه اي به جانشيني امام خميني(ره) يک لطف الهي براي ملت ايران بود .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، نماز جمعه اين هفته لردگان به امامت حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان برگزار شد.

امام جمعه لردگان با توجه به نزديک شدن ايام ماه مبارك رمضان به فضيلت اين ماه اشاره كرد و گفت: روزه گرفتن و خواندن قرآن باعث ايجاد روحيه تقوا در انسان ها مي شود.

وي افزود: روزه‌داري سبب پاكسازي كلي بدن مي‌شود و انسان را آماده مي‌سازد تا در مقابل بسياري از خطرات و بيماري‌ها مصون بماند.

انصاري، ماه مبارک رمضان را بهترين ماهي دانست که مي توان خود را از هر نوع گناه و حرامي دور ساخت.

خطيب نماز جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود ضمن تسليت رحلت بنيان گذر انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) گفت: امام راحل (ه) در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي از 14خرداد 1368به عنوان نقطه عطف اين انقلاب بود و امروز که 27 سال از زمان ارتحال آن امام و انتخاب حضرت آيت الله خامنه اي به رهبري انقلاب اسلامي ايران مي گذرد، بايد قدردان اين لطف الهي باشيم چرا که همواره رهبري و ولايت فقيه حافظ اين انقلاب بوده است.

امام جمعه لردگان گفت: امروز بايد در خط امام حرکت کنيم و جانشين امام راحل مفسر خط حرکت بنيانگذار انقلاب اسلامي است.

وي تصريح کرد: مردم و مسوولان بايد وصاياي حضرت امام(ره) را سرلوحه زندگي خود قراردهند.

امام جمعه لردگان در رابطه با نقش رهبري بعداز ارتحال حضرت امام(ره) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امروز همچون امام راحل با تدابير حکيمانه خود کشور و جهان اسلام را به سوي سعادت و خوشبختي رهنمون مي کند.

انصاري با اشاره به 15 خرداد گفت: جرقه انقلاب اسلامي از 15 خرداد سال 1342در قم زده شد و به سراسر ايران تا امروز ادامه داشته است.و يکي از مهم‌ترين عوامل پيروزي انقلاب رهبري بي‌نظير امام و تبعيت ملت ايران بود،

امام جمعه لردگان خاطرنشان کرد: 15 خرداد روزي است که مردم آزاده و استقلال‌طلب کشور به نداي آزادي و استقلال و برپايي نظام اسلامي و حاکميت ارزش‌هاي والاي الهي توسط امام خميني‌(ره) پاسخ دادند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 28780

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28780/مردم-مسوولان-بايد-وصاياي-حضرت-امام-ره-سرلوحه-زندگي-خود-قراردهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir