کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

کلینیک فوق تخصصی درمان ناباروری حضرت زهرا (س) چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید

13 خرداد 1395 ساعت 8:30

کلینیک فوق تخصصی درمان ناباروری حضرت زهرا (س) بعنوان یکی دیگر از پروژه های خیری استان چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.


دکتر مرتضی هاشم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این افتتاحیه در گفت و گو با جهانبین نیوزگفت: این پروژه در سیزدهمین روز از خردادماه سال جاری طی مراسمی با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

وی ، ضمن اظهار خرسندی از فراهم شدن امکان ارائه خدمات تخصصی تشخیصی و درمانی به زوج های نابارور در این استان افزود: اولین کلینیک تخصصی درمان ناباروری به همت جمعی از خیرین نیک اندیش حوزه سلامت با دارا بودن کادر پزشکی مجرب و کلیه تجهیزات پزشکی جهت کمک به زوجین نابارور در دو طبقه در مرکز استان راه اندازی گردید.

هاشم زاده تصریح کرد: با توجه به تجربه فعالیت پزشکان شاغل در این مرکز و فراهم آوردن تجهیزات مورد نیاز تشخیصی و درمانی امکان ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده از سایر استان ها نیز در این مرکز فراهم شده است.

وی اظهار داشت: این مرکز ظرفیت ارائه خدمات روزانه به بیش از یکصدو ۲۰ مراجعه کننده را دارا می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به سابقه درخشان خیرین در اجرای پروژه های حوزه سلامت استان افزود: تاکنون یکصدو ۲۰ پروژه با مشارکت این عزیزان احداث و مورد بهره بردای قرار گرفته است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 28748

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28748/کلینیک-فوق-تخصصی-درمان-ناباروری-حضرت-زهرا-س-چهارمحال-بختیاری-بهره-برداری-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir