کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فارسان:

امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد

12 خرداد 1395 ساعت 12:04

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه فارسان گفت: امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد و اين در حالي است که جامعه امروز ما نيازمند انديشه‌هاي ناب امام خميني (ره) است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با فرا رسيدن بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره)  بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا علوي  ضمن عرض تسليت گفت: پويايي، عزت و سربلندي انقلاب اسلامي  ما مديون رهبري امام راحل بوده و بزرگداشت نام و ياد اين بزرگوار از وظايف مهم همه ما به شمار مي‌رود .
 
وي در ادامه افزود: امام خميني (ره) به خوبي چهره حق را از باطل متمايز کرد و اين درحالي است که جامعه امروز ما نيازمند انديشه‌هاي ناب امام خميني (ره) است، و بهترين تعبير از شخصيت امام راحل (ره) جمله تاريخي مقام معظم رهبري  (مدظله‌العالي) است که فرمودند، امام (ره) حقيقت هميشه زنده تاريخ است.
 
ايشان در ادامه خاطرنشان کردند: اميدواريم ايام رحلت امام خميني (ره) يادآوري باشد براي افرادي که بنا را بر عبور از ارزش‌ها گذاشته‌اند و بدانند که ملت ما سر سوزني از اين ارزش‌ها عقب‌نشيني نخواهد کرد، امام خميني (ره) سردمداران کاخ‌هاي سفيد و سرخ را در زمانه‌اي که کسي ياراي مقاومت در برابر آنان را نداشت، رسوا نمود و بساط فرصت‌طلبي‌شان را واژگون ساخت.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 28728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28728/امام-خميني-ره-خوبي-چهره-حق-باطل-متمايز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir