کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال براي توسعه فرهنگ فرصت مناسبي هستند

8 خرداد 1395 ساعت 9:45

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فضاي مجازي و رسانه‌هاي ديجيتال به ابزاري کاربردي در مراودات داخلي و بين‌المللي تبديل شده و از اين‌رو مي‌توان با برنامه‌سازي درست و اصولي از اين عرصه براي توسعه فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي و ايراني بهره گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در آيين گشايش دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال استان در شهرکرد اظهار کرد: در مقطعي شاهد رخنه و تاثير رسانه‌هاي غربي در جامعه بوديم اما با راهکارهاي پدافند غيرعامل بسياري از آسيب‌هاي فضاي مجازي مهار شده و انتظار اين است تا با برنامه‌ريزي و گسترش فعاليت‌ها در عرصه فضاي مجازي بتوان اين آسيب‌ها را به حداقل رساند.

سليماني دشتکي با تبيين کاربردهاي فضاي مجازي در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و اجتماعي، تصريح کرد: بهره‌گيري از فضاي مجازي در انتخابات اخير مجلس شوراي اسلامي سبب شد تبليغات داوطلبان در گستره بيشتر و با هزينه کمتر انجام و از آلودگي‌هاي محيطي نيز جلوگيري شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در عرصه اقتصادي و اجتماعي نيز بسياري از کاربران با اطلاع از آخرين رويدادها و اطلاعات مي‌توانند در پيشبرد برنامه‌هاي خود با دقت بيشتري وارد عمل شوند.

سليماني دشتکي، برگزاري نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در استان‌ها را اقدام شايسته‌اي دانست و گفت: ارائه جديدترين و سالم‌ترين برنامه‌ها و امکانات در فضاي مجازي ضمن اينکه مي‌تواند در جذب کودکان و جوانان به بازي‌هاي رايانه‌اي سالم و استاندارد نقش موثري داشته باشد براي جمعيت قابل توجهي از جوانان و فعالان اين عرصه نيز اشتغال‌زايي مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28666

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28666/استفاده-رسانه-هاي-ديجيتال-براي-توسعه-فرهنگ-فرصت-مناسبي-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir