کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری:

نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال چهارمحال و بختياري افتتاح شد

8 خرداد 1395 ساعت 9:41

دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال چهارمحال و بختياري در فرهنگ‌سراي شهرکرد و باحضور برخي از مسئولين افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در آيين گشايش نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال چهارمحال وبختياري اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در اين نمايشگاه توليدات و خدمات خود را در قالب ۵۱ غرفه براي بازديد عموم به نمايش گذاشته‌اند.

کارگران تصريح کرد: مهم‌ترين اهداف برپايي اين نمايشگاه معرفي رسانه‌ها و توليدات نرم‌افزاري، معرفي آخرين دستاوردهاي ديجيتال و توانمندي‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين حوزه و ارائه برخي دستاوردها و توانمندي‌هاي ديجيتال دستگاه‌هاي اجرايي استان از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.

وي، برگزاري چهار کارگاه آموزشي، ارائه مشاوره و آموزش توسط پليس فتا، اکران فيلم‌هاي ارزشي و رصد ستارگان و خورشيد را از جمله برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه برشمرد.

کارگران ادامه داد: غرفه فروش شرکت‌ها و ناشران، نرم‌افزارهاي رايانه‌اي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌اي، پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها، سراي بازي، غرفه امنيت در فضاي سايبري، خدمات اينترنتي و آنتي ويروس و فرهنگ‌سازي در فضاي مجازي از غرفه‌هاي اين نمايشگاه است.

وي اذعان داشت: اين نمايشگاه با همکاري شبکه ملي فرهنگ و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در فضايي بالغ‌بر يک هزار مترمربع برپا شده است.

کارگران يادآور شد: دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال استان چهارمحال و بختياري از چهارم تا دهم خردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذيراي بازديدکنندگان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28663

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28663/نمايشگاه-رسانه-هاي-ديجيتال-چهارمحال-بختياري-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir